خبرهای داغ:
مسئول اردوهای جهادی دانشجویی خوزستان گفت: ۷۳۰ دانشجوی خوزستانی که ۴۳۰ نفر آنها را مردان و مابقی را بانوان تشکیل می دهند برای خدمت به مناطق محروم استان در اردوهای جهادی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۸۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  در خوزستان ،معین سلیمانی اظهار کرد:  در ایام نوروز امسال ۳۰ گروه متشکل از دانشجویان مختلف خوزستان در قالب اردوهای جهادی برای حضور در مناطق محروم استان داوطلب شدند.

وی افزود: به صورت کلی ۷۳۰ دانشجو که ۴۳۰ نفر آنها را مردان و مابقی را بانوان تشکیل می دهند برای خدمت به مناطق محروم در اردوهای جهادی ثبت نام کردند.

سلیمانی تصریح کرد: در این ایام مناطق محروم شهرهای مسجدسلیمان، اندیمشک، شوش، دزفول، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هویزه، دشت آزادگان و حمیدیه میزبان اجرای اردوهای جهادی دانشجویی خواهند بود.

وی بیان کرد: اردوهای جهادی دانشجویی خوزستان برای ایام نوروز از ۱۷ و ۱۸ اسفند سال گذشته شروع شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه خواهد داشت. همچنین هر اردو به مدت ۱۰ تا ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

یادآور شد: دانشجویان در طول مدت اجرای اردو کارهای جهادی انجام و عرصه فعالیتی گسترده ای دارند. عمدتا در عرصه های اقتصاد مقاومتی، امور فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، علمی و پژوهشی، مسابقات و سرگرمی، سبک زندگی، فرهنگ سازی، بهداشت و درمان و عمرانی فعالیت می کنند.

مسئول اردوهای جهادی دانشجویی خوزستان با اشاره به اینکه برخی تمام عرصه های نامبرده را اجرا و برخی دیگر نیز بخشی از آنها را انجام می دهند، گفت: امسال ۲۰ پروژه عمرانی را در این ایام انجام داده ایم.

سلیمانی تأکید کرد: امسال حضور جهادگران خواهر به ویژه در مناطق مرزی و آسیب دیده از زمان جنگ بسیار خوب بود. این حضور با استقبال اهالی مناطق هدف روبرو و حرکت عظیم فرهنگی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها