خبرهای داغ:
صبح امروز

پرچم حرم رضوی در ارودگاه ثامن الحجج(ع) اهواز به اهتزاز درآمد

صبح امروز پرچم گنبد امام رضا(ع) در ارودگاه ثامن الحجج(ع) اهواز با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و فرماندهان نظامی استان خوزستان و همچنین زائران شهدا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۹۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،صبح امروز(یکشنبه 8 فروردین ماه) پرچم گنبد امام رضا(ع) در ارودگاه ثامن الحجج(ع) اهواز با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و فرماندهان نظامی استان خوزستان و همچنین زائران شهدا برگزار گردید.
سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که توفیق اهتزاز پرچم سبز گنبد حریم رضوی در مشهد شهیدان حمیدیه را به ما عطا کرد.

وی در ادامه به تلاش‌ها برای بازگشایی مرز چزابه اشاره کرد و افزود: ان‌شالله در سال جاری مرز چزابه باز شود و در ادامه مسیر راهیان نور از این سرزمین نور به اردوگاه نور النور و زیارت سیدالشهدا(ع) بروید.

سرهنگ حاجتی با اشاره به جنگ تحمیلی بیان کرد: رزمندگان اسلام و مردم غیور این سرزمین مقابل ارتشی تا دندان مسلح دنیا ایستاند و اجازه ندادند اسم خرمشهر بشود محمره و اسم اهواز بشود الاهواز.

وی در ادامه گفت ما درنخستین روزهای سال و در این هوای بهاری دور هم جمع شده ایم تا بگویم شهدا زنده اند و فراموش نشدنی هستند. ما زنده ایم تا بگوایم ما اهل کوفه نیستیم و در نهایت بگوایم که ما همه عباس توایم یا زینب.

معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پایان افزود: ما منتظر فرش قرمز کسی نیستیم ما سربازان ولایتیم و منتظر یک کلام دستور ولایی هستیم تا دشمنان این مردم و اسلام را نابود کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار