مسئول سازمان راهیان نور سپاه قدس گیلان گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز برپا شده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۰۳
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
اصغر زادرستم در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به اهواز، اظهار کرد: ستاد راهیان نور استان گیلان علاوه بر پذیرش و اسکان زائران در اردوگاه شهید حبیب الهی، کارهای فرهنگی هم انجام می دهد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی در اردوگاه مذکور در بخش خواهران برپا شده است، افزود: در این نمایشگاه ملزومات حجاب، چفیه، کتاب، پلاک و ... عرضه می شود.
مسئول سازمان راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش مردان آسمانی برای زائران، گفت: در این رزمایش عملیات های جنوب را برای زائران به نمایش در می آورند.
زادرستم با بیان اینکه برپایی نمازهای یومیه به صورت جماعت، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و ... از جمله کارهای فرهنگی است، تصریح کرد: 4 راوی در اردوگاه مستقر هستند و هر کاروان با خود یک راوی همراه دارد.
وی خاطرنشان کرد: یک روحانی در اردوگاه شهید حبیب الهی مستقر است که در راستای برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی زائران فعالیت می کند.
مسئول سازمان راهیان نور سپاه قدس گیلان اظهار کرد: اکیپ بهداری با همه کاروان ها همراه است و زائران را به صورت رایگان ویزیت می کند.
زادرستم با اشاره به زائران شاخص در اردوگاه شهید حبیب الهی افزود: اداره کل کتابخانه های گیلان، دخانیات، ارشاد، راه و شهرسازی، کارکنان استانداری، بانک صادرات، بسیج مهندسین صنعت و معدن، بسیج مهندسین عمران و معماری، کارمندان دانشگاه گیلان، آب منطقه ای گیلان، هلال احمر استان از جمله رائران شاخص هستند.
ارسال نظرات