خبرهای داغ:

فعالیت گرروه جهادی ولی امر در سرپل ذهاب

مسئول قرارگاه جهادي ولي امر گفت: 4 روستاي اطراف سرپل ذهاب با بيش از 100 دانش آموز فقط 2مدرسه دارند كه جهادگران بسيجي ساخت مدرسه سوم را در اين منطقه شروع كرده اند.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۳۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
محمد حسام هدايتي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، ضمن تشريح فعاليت هاي این گروه افزود: جهادگران بسيجي اين قرارگاه در ايام نوروز 95 خدمات فرهنگي، عمراني، اشتغالزايي و آموزشي به مردم شهرستان سرپل ذهاب استان كرمانشاه ارائه مي كنند.
وي با بيان اينكه اين گروه از سال 1390 تشكيل شده گفت: اين گروه متشكل از طلّاب، دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه‌ مختلف تهران است كه در سال‌هاي گذشته در زمينه حركت‌هاي جهادي تجربيات متعددي داشته‌اند و از جمله آن مي توان از برگزاري اردوهاي متعدد در استان هاي ايلام، كردستان ، كرمان ، خوزستان ، زلزله آذربايجان شرقي و كرمانشاه را نام برد.
هدایتی ادامه داد: اگرچه در حال حاضر نقطه تمركز مجموعه، بر روي مناطق محروم استان كرمانشاه است اما هسته مركزي اين قرار گاه در تهران قرار دارد و علاوه بر برگزاري سالانه دو اردوي جهادي مناطق محروم فعاليت هاي ديگري نيز در طول سال در عرصه فرهنگي در دستور كار خود دارد كه حوزه هاي فرهنگي و هنري مختلفي را شامل مي شود.
وي ادامه داد: امسال هم از 27 اسفند ماه در سرپل ذهاب مستقر شده ايم و قصد داريم تا 8 فروردين ماه به مردم كم برخوردار اين منطقه كمك نماييم.
مسئول قرارگاه جهادي ولي امر با اشاره به اينكه تعداد افراد اين گروه ها 50 نفر( 40 نفر برادر و 10 نفر خواهر ) هستند ادامه داد: اعضاء گروه فارغ التحصيلان و دانشجويان و طلاب خواهر و برادر مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد و دكتري هستند كه تعدادي از آنها از نخبگان استان تهران مي باشند .
وي از برگزاري برنامه هاي عمراني- فرهنگي – پزشكي – اشتغالزايي – آموزشي – ورزشي و چندين برنامه ديگر خبر داد.
اين جهادگر بسيجي اظهار داشت: بچه هاي روستاهاي تپه كنعان ، تپه رش ، تيله كوه و سايه وار كه تعداد آنها بيشتر از 100 دانش آموز هستند فقط دو مدرسه دو كلاسه دارند و جمعيت محصلين آن هم رو به رشد است قرارگاه جهادي ولي امر در اين منطقه اقدام به ساخت يك مدرسه ديگر نموده كه انشاء الله با همكاري مردم خوب روستا اين طرح به زودي زود به ثمر بنشيند .
وي گفت: در زمينه اشتغالزايي هم به جهت بالابردن بهره وري آموزشهاي عملي افزايش راندمان كشاورزي برگزار مي شود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار