خبرهای داغ:
نوبخت در یادمان شهدای هویزه:

همه دولتمردان خود را سرباز ولایت می دانند/شعارزائران درحضور سخنگوی دولت؛"دولت تدبیر و امید،بصیرت،بصیرت"

سخنگوی دولت در یادمان شهدای هویزه اظهار داشت:بنده بعنوان یک عضو از هیئت وزیران و به نمایندگی از دولت همراه و همگام شما آمدیم تا همراه شهدا باشیم .
کد خبر: ۸۶۵۳۴۴۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان به نقل از رهیاب،نوبخت سخنگوی دولت در یادمان شهدای هویزه اظهار داشت:بنده بعنوان یک عضو از هیئت وزیران و به نمایندگی از دولت همراه و همگام شما آمدیم تا همراه شهدا باشیم .

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما محصول جان فشانی شهداست عنوان کرد:آنچه از آن روز تا امروز ثابت ماند، همان پیام شهدا ، راه دفاع مقدس و راه خونین شهداست.

نوبخت افزود:آن روز در عملیات به عنوان یک بسیجی شرکت کردیم،  امروز در لباس خدمتگذاری در دولت باید دفاع کنیم و همانند آن عملیات امروز هم یک سری پیشروی ها و شکست ها داریم .

وی اضافه کرد:روزهای سختی بر ما می گذرد که ناشی از آثار تحریم های چندساله است و پاره کردن این زنجیرها اقدامی مثل عملیات فتح المبین،رمضان و بیت المقدس می خواهد. 


سخنگوی دولت تایید کرد:من در کنار مزار شهدا اعلام می کنم همه دولتمردان خود را سرباز ولایت می دانند و به ولایت رهبر اعتقاد دارند.  

گفتنی است پس از این اظهارات محمدباقر نوبخت جمعی از زائران حاضر در یادمان شهدای هویزه با سردادن شعار  " دولت تدبیر و امید، بصیرت، بصیرت" موجب ناتمام ماندن سخنرانی سخنگوی دولت شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار