در شهرستان بروجن :

رشد صددرصدی تربیت نیروی قرآنی در بروجن

کارشناس امور قرآنیِ اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: تربیت نیروی متخصص قرآنی را در سال 94 نسبت به سال 93، صد در صد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۴۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: در سال های گذشته اداره تبلیغات اسلامی بروجن و موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی زیر مجموعه ی این نهاد با مشکل کمبود نیروی متخصص قرآنی مواجه بودند که به حمد الله با تلاش خود فعالان قرآنی این مشکل در سال 94 مرتفع شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد منصوری افزود: برای نخستین بار در سال 94 دو دوره ی تخصصی، ویژه ی فعالان قرآنی و مربیان پیش دبستانی با عنوان های« دوره ی تربیت معلم مفاهیم و دوره ی تربیت معلم پیش دبستانی قرآنی» در استان چهار محال و بختیاری با محوریت شهرستان بروجن برگزار شد.

وی گفت: با توجه به راه اندازی و شروع به کار موسسات قرآنی و نیز خانه های قرآنی شهری و روستایی، نیاز به معلم متخصص قرآنی به خوبی احساس می شد که در سال 94 توانستیم با حمایت های خوب اداره امور قرآنی استان تا حد مطلوبی این نیاز را برآورده نماییم.

حجت الاسلام منصوری اذعان کرد: زمینه و بستر مناسب برای فعالیت های قرآنی در این شهرستان فراهم است و از تمامی نخبگان، فعالان و مسؤلین استانی و شهرستانی خواهشمندیم با این اداره همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد بیش از پیش فعالیت های قرآنی در سطح جامعه باشیم.

ارسال نظرات