خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بنا داریم که سال 1395 تحهیزات مدرن و بروزی را وارد سیستم نیروی انتظامی کنیم و لازمه آن این است که اعتباراتی که برای ما در نظر گرفته شده اعطاء شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۵۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  در سال گذشته کشفیات مواد مخدر 16 درصد در سطح کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم، گفت: امیدواریم در سال 1395 این افزایش را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در سال آینده مرزها را کنترل بیشتری داشته باشیم، بیان داشت: همکاران بنده اکثر قاجاقچیان مواد مخدر راشناسایی کردند و در سال گذشته حدود 500 تن مواد مخدر را کشف کردیم.

فرماندناجا بیان داشت: استان گلستان جز استان‎های برتر ما محسوب می‎شود و اقدامات خوبی که فرماندهی انتظامی و همکاران آن در این استان انجام دادند باعث شده که قانون هرچه بیشتر در این استان حکم فرما باشد و بر اساس این اقدامات کاهش جرائم را شاهد بودیم.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال 1394 اقدامات خوبی را در استان گلستان انجام داده است، بیان داشت:بعضی از جرائم کاهش خوبی داشته است و در برخی جرائم باید اقدامات پیشگیرانه را بهتر انجام دهد.

وی از نظر رضایتمندی مردم استان گلستان را دومین استان کشور معرفی کرد و ابراز داشت:آرامش و آسایش مردم بهترین هدیه است و اگر جایی متوجه شویم که آرامش آنها از بین رفته است در اولویت ما قرار خواهد گرفت.

فرماند ناجا با بیان اینکه معیشت کارکنان انتظامی نخستین اولویت من در نیروی انتظامی است، افزود: معیشت کارکنان را به جد دنبال کردم و البته بنده به تنهایی نمی‎توانم تاثیرگذار باشم و باید سیر خود را طی کند.

اشتری افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی در همه آحاد و در همه زمان‎ها برای آسایش مردم مشغول خدمت‎رسانی هستند و ما در صدد این هستیم که بتوانیم از زحمات کارکنان به این طریق تجلیل داشته باشیم.

وی گفت: بنا این است که سال 1395 تحهیزات مدرن و بروزی را وارد سیستم نیروی انتظامی کنیم و لازمه آن این است که اعتبارتی که برای ما در نظر گرفته شده اعطاء شود.

فرمانده ناجا به موج دوم سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: دور نخست سفرهای نوروزی به پایان رسیده و از روزهای گذشته موج بازگشت سفرها آغاز شده است.

فرمانده با بیان اینکه میزان میزان تصادفات منجر به فوت 10درصد در ایام نوروز نسبت به سال گذشته در این ایام کاهش پیدا کرده است، یادآور شد:خوشبختانه تعداد تصادفات فوتی و آمار جانباختگان حوادث رانندگی در سطح کشور در نوروز 95، روند کاهشی داشته است و تعداد جانباختگان به میزان 8درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها