خبرهای داغ:
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از فعالیت گسترده مرکز فرهنگی هنری گل نرگس ویژه کودکان زائرین و مسافرین در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۶۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با بیان اینکه مرکز فرهنگی هنری گل نرگس ویژه پسران 5 تا 8 سال و دختران 5 تا 9 سال اجرای برنامه می‌کند، اظهار کرد: کودکان در این مرکز 45 دقیقه با فعالیت‌های متنوع فرهنگی و آموزشی از قبیل شعرخوانی، قصه‌گویی، کارگاه سفال و نمایش سرگرم خواهند شد.

وی ادامه داد: در طول سال زائرین بیشتر برای زیارت و قرائت دعا در شب‌های چهارشنبه و جمعه به مسجد مقدس جمکران می‌آیند اما در تعطیلات نوروزی معمولا به دلیل حضور موقت مسافران در این مکان مقدس، ما نیز برنامه‌های متفاوتی نسبت به سایر ایام برای کودکان تدارک دیدیم.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن ولادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) و قرار داشتن در ایام نوروز در نظر گرفتیم بعد از ورود کودکان به مرکز گل نرگس ابتدا آنها به همراه یک مربی به صورت نمادین وارد خانه مادر بزرگی شوند تا سنت حسنه صله رحم و تکریم و احترام بزرگترها را از سنین پایین فرا گیرند.

حجت‌الاسلام نیکخو با بیان اینکه قصه‌گویی و اجرای نمایش پیرامون ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) از دیگر برنامه‌های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز است، ابراز کرد: کارگاه کتاب‌خوانی، سفال و خمیربازی و همچنین قصه‌گویی، نمایش عروسکی و فعالیت گسترده در بخش رنگ‌آمیزی و ... حول محور عبودیت و مهدویت جزء برنامه‌های این مرکز در ایام نوروز است.

وی یادآور شد: پنج هزار شعر بادکنک، 10 هزار بادکنک در سایز و مدل‌های مختلف، کتاب، سی‌دی‌های آموزشی، نرم افزار، تسبیح، چفیه، شکلات و ... از جمله بسته‌های فرهنگی است که در مرکز گل نرگس به کودکان داده می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌خواهند کودکانشان در سفر لحظات شادی را داشته باشند و به همین منظور ما سعی کردیم در مرکز فرهنگی هنری گل نرگس این کار را انجام دهیم تا آنها خاطره خوشی از مسجد مقدس جمکران همراه خود ببرند.

حجت‌الاسلام نیکخو با بیان اینکه مرکز گل نرگس در ضلع جنوبی مسجد مقدس جمکران و ورودی باب القبله واقع شده است، اظهار کرد: فعالیت این مرکز در ایام نوروز از بیست و نهم اسفندماه سال 94 آغاز شده و تا روز سیزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: به جز ایام عید نوروز، مرکز گل نرگس در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت 14 تا پایان مراسم دعا فعالیت خواهد داشت و در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 14:30 ارائه خدمت می‌کند.

 مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی فعالیت مرکز گل نرگس از ساعت 11 صبح تا اذان مغرب خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها