خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بوئین زهرا:

اردوی راهیان نور افکار جوانان را برای مقابله با جنگ نرم بیمه می کند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: اردوی راهیان نور افکار جوانان را برای مقابله با جنگ نرم بیمه می کند.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۸۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، محمد علی ملک محمدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بوئین زهرا در جمع زائران
راهیان نور شهرستان بوئین زهرا به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اکثر افرادی که در جنگ تحمیلی نقش موثری ایفا کردند جوانانی بودند که سنگر علم و دانش را ترک کردند و در سنگر دفاع از وطن حضور پیدا
کردند که  اکثرشان هم جزو نخبگان بودند.
وی اظهار داشت: دلیل نخبه بودن این افراد در این بود که یک دانشجوی بیست ساله فرمانده لشکر می شد بدون اینکه مدرک کلاسیک نظامی یا دوره تخصصی را سپری کرده باشد و نقش خود را به بهترین وجه ممکن ایفا می کرد.
ملک محمدی اردوی راهیان نور را درس دشمن شناسی برای مقابله با جنگ نرم دانست و تأکید کرد: امروز جوانان باید دوست و دشمن خود را به خوبی بشناسند و در این زمینه جوانان به عنوان افسران جنگ نرم باید در برابر جبهه جنگ نرم و فرهنگی دشمن مثل دوران دفاع مقدس ایستادگی نمایند.
این مسئول در ادامه افزود: اردوی راهیان نور علاوه بر درس دشمن شناسی در مقابله با جنگ نرم می تواند بیمه کننده افکار جوانان در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان باشد.
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در پایان سخنان خود وجود امنیت پایدار در جمهوری اسلامی را مرهون فداکاری جوانان بر شمرد و خاطرنشان کرد: امنیت مهمترین مقوله ای است که در جمهوری اسلامی در عالی ترین سطح ممکن قرار دارد و دشمن باید بداند اگر بخواهد امنیت ما را هدف قرار بدهد با پاسخ دندان شکنی مواجه خواهد شد.

3001/پ/20
ارسال نظرات
پر بیننده ها