خبرهای داغ:
راوی جوان گلستانی :

راهیان نور پیوندی عمیق با فرهنگ ایثار و شهادت است

حرفم به مسئولین این نظام این است که آن رشادت ها و آن جان فشانی ها را دیدید به راحتی از خون شهدا نگذرید و گذشته خود را فراموش نکنید.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۸۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛احمد کریم آبادی از راویان جوان استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : به یاری خدا و به مدد شهدا 6 سال است که در ایام راهیان نور جهت روایت گری به کربلای ایران سفر می کنم.

وی در ادامه با اشاره به فواید حرکت بزرگ راهیان نور اذعان کرد : امروزه یکی از مواردی که جوانان ما به آن نیاز دارند بحث آشنایی با دفاع مقدس است و خیلی از آن مهم تر معنویتی که در شهدا نهفته بود و آنچه که سیره شهدا به ما نشان می دهد و نسل جوان امروز ما باید با آن نیاز دارد آشنایی با فرهنگ معنویت است.

کریم آبادی همچنین بیان کرد: دشمن به خاطر بغض و عداوت و کینه ای که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد می خواهد دین را از جوانان ایرانی بگیرد و مسلمأ کاری که قلب جوانان مارا به شهدا گره بزند دشمن نمی تواند آن را تحمل کند لذا درصدد بر می آید تا به آن ضربه بزند و تمام تلاش خود را در فضای مجازی ، ماهواره و تلفن همراه انجام میدهد تا این پیوند عمیق با فرهنگ شهادت و ایثار صورت نگیرد و دلیل دشمنی با حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور نیز به همین دلیل بوده است البته با همه توطئه ها هرساله به آمار زائرین کربلای ایران افزوده می شود و این دشمنی ها نتیجه ای نداشته است.

این راوی جوان گلستانی در پاسخ به این سوال که چرا کارهای فرهنگی در کشور ما به خوبی انجام نمی گیرد ابراز داشت: چون در کشور دغدغه فرهنگی کمتر وجود دارد البته دغدغه فرهنگی یعنی کسی که شب می خواهد بخوابد به راحتی خوابش نبرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شبیه خون فرهنگی ، یعنی دشمن در زمانی که ما با خیال راحت در حال استراحت هستیم او با تمام وجود سوء کار میکند و حال من به عنوان یک عضو کوچک از یک خانواده فرهنگی دلیل ضعف فرهنگی را از مسئولین می دانم که توجهی به این موضوع ندارند.

وی در پایان درپیامی خطاب به مسئولانی که در این نظام ایفای نقش می کنند گفت : حرف من به بعضی ازمسئولین این نظام این است که شماها که آن رشادت ها و آن جان فشانی ها را دیدید به راحتی از خون شهدا نگذرید و گذشته خود را فراموش نکنید و نگذارید آرمانهایی که با خون شهدا بوجود آمده است به راحتی از بین برود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها