"اعزام 180 نفر از اراک به مناطق عملیاتی جنوب"
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: راهیان نور حرکتی فرهنگی در راستای یادآوری اهدافی است که شهدا برای آنها ایثار و فداکاری کردند.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۰۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹
پاسدار محمدرضا رضایی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اعزام تعدادی دیگر به راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقبال مردمی از راهیان نور از دومین روز فروردین تا آخرین روز اعزام ها که 10و فروردین ماه است روزانه شاهد تردد بیش از 4 دستگاه اتوبوس از اراک در طول مسیر بودیم.
وی افزود: راهیان نور تجدید پیمان با شهیدانی است که در مکتب عاشورا گام نهادند و برای آرامش امروز ما جانشان را نثار کردند، حرکتی فرهنگی که یادآور اهداف شهداست و نا نیز باید در مسیر الهی که برایمان ترسیم شده حرکت کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: اردوهای راهیان نور هدف گذاری مسیری است که شهدای ما جان خود را برای آن فدا کردند و امروز دین بزرگی بر عهده عموم به ویژه نسل جوان نهاده شده که باید از انقلاب اسلامی حفاظت کنند و اجازه ندهیم که جبهه جنگ نرم نیز خالی بماند.
پاسدار رضایی با اشاره به اهداف دیگر راهیان نور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش های دفاع مقدس از اهداف مهم اردوهای راهیان نور است که افراد با حضور و مشاهده مناطق جنگی با رشادتها و ایثارگری های رزمندگان آشنا و با آنها مانوس می شوند.
وی افزود: حضور راویان دفاع مقدس و بیان آنان از دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان نقش مهمی داشته چراکه راویان از لحظه لحظه جنگ سخن گفته و زائران را بیش از پیش با این مهم آشنا می سازند. فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: از روز گذشته دو کاروان در قالب 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند، دو دستگاه روز گذشته و دو دستگاه امروز اعزام شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات