"بازدید 13 هزار زائر استان مرکزی از مناطق عملیاتی جنوب"
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از حضور 13 هزار زائر در راهیان نور عمومی خبر داد و گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای حمایت از ولایت به پا خواستند و در مقابل جبهه کفر حماسه ها آفریدند و نشان دادند که شعار انقلاب اسلامی شعار ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۱۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، با حضور در مناطق عملیاتی جنوب به جمع راهیان‌نور پیوست و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
وی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به زائران استان مرکزی در راهیان نور اظهار داشت: تعداد زائران راهیان نور عمومی تا به امروز 13 هزار نفر بوده و پیش بینی می کنیم با توجه به حجم استقبال از این سفر معنوی تعداد زائرین به 15 هزارنفر می رسد.
وی افزود: تعداد سهمیه ای که برای استان در بخش راهیان نور عمومی در نظر گرفته شده بود 10 هزار نفر بود که تاکنون بیش از سهمیه تعیین شده از استان به راهیان نور اعزام شده اند و طبق آمار اعلام شده امروز نیز نزدیک به 600 نفر عازم راهیان نور شده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه سالانه شاهد حضور پرشور تعداد زیادی در مناطق عملیاتی جنوب هستیم، هر ساله در تعطیلات نوروز عده زیادی برای کسب معرفت و آشنایی با سیره شهدا به مناطق عملیاتی سفر می کنند و می توانند بهره معنوی را در راستای خودسازی را کسب کنند.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده با اشاره به حضور راهیان نور خانوادگی گفت: شعار راهیان نور این است که کاروان های راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی است که می تواند به مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی بپردازد از این رو حضور خانواده ها در مناطق عملیاتی زمینه ای را فراهم می کند که فرزندان به عینه و از نزدیک مسائل را درک کنند و در نهایت اینکه جبهه راهیان نور یک جبهه گسترده و راه مقابله با جنگ ترم دشمن است.
وی افزود: نسل آینده دربیایند که دلیرمردانی در مقابل دشمن پشت سر ولایت ایستادند و با شرک و آنان که قصد تجاوز و ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشتند جنگیدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: شعار انقلاب اسلامی شعار ولایت فقیه بوده و به واقع همان سخن حضرت رسول (ص) که حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت (ع) است، رزمندگان اسلام برای دفاع از اسلام در جبهه ها حضور یافتند و با بهره گیری از قرآن و اهل بیت (ع) راه کسب معرفت را طی کردند.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده با اشاره به مقاومت رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: تنها اتکا به نیروی ایمان بود که باعث می شد رزمندگان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بایستند و برگ زرینی بر تاریخ کشور زنند، تاریخ همواره شاهد مبارزه عاشقان ولایت و امامت در مقابله با دنیای کفر و ظلم بوده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات