حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدتقی امینی گفت: بازدیداز مناطق عملیاتی یاد وخاطره شهدارا دردلها زنده میکند.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۲۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
وی در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر8 در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از آثار بازدید از مناطق عملیاتی شفا یافتن بیماری های درونی انسان است افزود: زندگی در عصر حاضر زمینه آلوده شدن به برخی از بیمارهای دل را در انسان فراهم می کند لذا بازدید از این مناطق و دیدن صحنه های ایثارگری شهدا انسان به ضمیر ناخوداگاه خویش رجوع می کند و این عامل باعث دورشدن روح از تیرگی ها می شود.
وی هدف شهدا از شرکت درجنگ تحمیلی  را یاری رساندن به اسلام و ولایت فقیه ذکر و خاطرنشان کرد: شهدا بخاطر حفظ اسلام و ولایت فقیه غریبانه در این مناطق حضور یافتند و جان و هستی خود را فدا کردند.
امینی ولایت را محور جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: اگردر جامعه ولایت محور نباشد آن جامعه هرگز نمی تواند در دستیابی به اهداف خود موفق باشد.
وی ولایت و امت را دو رکن اصلی هر جامعه برشمرد و افزود: قیام ها و انقلاب هایی که در سایر کشورها به وقوع می پیوندد به علت نداشتن ولایت بعد از مدت کوتاهی دچار مشکل می شود و از بین می رود.
وی ولایت فقیه را دلیل اصلی تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آنچه  که باعث شده انقلاب اسلامی ایران بعداز گذشت 37 سال با وجود همه مشکلات و دشمنان قدرتمند همچنان ثابت قدم بماند چیزی جز راهنمایی های ولی فقیه و هدایت پیامبرگونه امام خمینی(ره )و مقام معظم رهبری نیست.
انتهای پیام/
ارسال نظرات