بسیجیان گروه های جهادی،مدیران آینده کشور هستند

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان گفت:درخواستی که از مسئولان استان خصوصا استاندار و مسئولان شهرستانی دارم این است که یک سرکشی هر چند بسیار کوتاه به گروه های جهادی داشته باشند تا از نزدیک با مشکلات این گروه ها آشنا شوند و با ...
کد خبر: ۸۶۵۳۵۳۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان  ضمن تبریک سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل در رابطه با برگزاری اردوهای جهادی در استان اظهار داشت :اعزام گروه های جهادی به مناطق مختلف خصوصا مناطق محروم در راستای منویات مقام معظم رهبری ،خودسازی افراد شرکت کننده در اردوها ،کمک به هم نوع و دولت و در راستای محرومیت زدایی انجام می شود .
فعالیت بیش از ۲ هزار جهادگر در قالب ۵۰ گروه جهادی در استان کرمان
وی افزود : بیش از ۲ هزار جهادگر در قالب ۵۰ گروه جهادی از داخل و خارج از استان کرمان از ۲۰ اسفند ۹۴ تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی ۱۶ فروردین ۹۵ در مناطق استان کرمان مشغول خدمات رسانی هستند که از گروه های جهادی دانشجویی ،محلات ، طلاب و افراد خودجوش روستایی در این اردوهای جهادی استفاده شده است .
پاداش گفت : موضوعاتی که گروه های جهادی استان پیگیری می کنند بیشتر در بحث خدمات رسانی و عمران است که می توان به ساخت خانه عالم، مسجد ،ساخت منازل محرومین ، مدارس و برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای ،تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و شاخص های آن اشاره کرد.
توانمند سازی مردم روستاها و استفاده از ظرفیت های داخلی از اهم سیاست های اقتصاد مقاومتی است
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اعلام کرد : تمام اقدامات صورت گرفته توسط گروه های جهادی با هدف توانمند سازی مردم و استفاده از ظرفیت های داخلی روستاها است چراکه توانمند سازی مردم روستاها از اهم سیاست های اقتصاد مقاومتی است تا با این خودکفایی نیاز به حضور گروه های جهادی در تمام سال نباشد .
سازماندهی اردوهای یک روزه متخصصین و اقشار بسیج در راستای آسیب شناسی اقشار مختلف
وی با بیان اینکه بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در نظر داریم تا گروه های جهادی را در همه اقشار افزایش دهیم،عنوان کرد : در بعضی از مناطق محروم خدماتی مثل دندان پزشکی و پزشکی توسط گروه های جهادی انجام می شود و در نظر داریم تا اردوهای یک تا سه روزه ای از متخصصین و اقشار بسیج شامل اقشار: مهندسان کشاورزی ،صنعت و معدن ،اصناف ،کارگران و وکلا سازماندهی می کنیم و این اردوها در راستای آسیب شناسی اقشار مختلف و هم چنین کمک به دولت در رابطه با پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در آینده برگزار می شوند .
استفاده از ظرفیت اردوی جهادی بسیج مهندسین کشاورزی در راستای افزایش تولید و مشاوره های کشاورزی
وی با بیان اینکه در نظر داریم از ظرفیت های مهندسین صنعت و معدن در اردوهای جهادی استفاده کنیم ، تصریح کرد: از ظرفیت اردوی سه روزه بسیج مهندسین کشاورزی در راستای افزایش تولید و مشاوره های کشاورزی در مناطق محروم استفاده می کنیم و امید داریم این اردوهای تخصصی در بهار یا تابستان برگزار شوند.
استاندار و مسئولان استان سرکشی هر چند بسیار کوتاه به گروه های جهادی داشته باشند
وی ضمن تشکر از تمام مسئولین استان که در برگزاری اردوهای جهادی همکاری کرده اند ،بیان کرد : درخواستی که از مسئولان استان خصوصا استاندار محترم ،فرمانداران، دهیاران و مسئولان شهرستانی دارم این است که یک سرکشی هر چند بسیار کوتاه به گروه های جهادی داشته باشند تا از نزدیک با مشکلاتی که این گروه ها با آن مواجه هستند آشنا شوند و با این ارتباط سبب تقویت نگاه مطالبه گری گروه های جهادی از مسئولان در راستای خدمات رسانی خصوصا به مناطق محروم شوند .
بسیجیان گروه های جهادی،مدیران آینده کشور هستند
پاداش خاطر نشان کرد : امیدواریم روحیه بسیجی و جهادی افراد گروه های جهادی تقویت شود چراکه مدیران آینده کشور همین بسیجیان گروه های جهادی هستند و انتظار داریم افراد گروه های جهادی با حمایت و نگاه مسئولان، مدیران آینده انقلاب اسلامی تربیت شوند .
انتهای پیام/

ارسال نظرات