همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و يوم‌الله 12 فروردين‌ماه سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي، 8 ويژه برنامه عیدجمهوری اسلامی، دربهارفاطمی در شهرکرد و تفرجگاه‌های شهرستان‌های سامان، بن، بروجن، لردگان، فارسان و شلمزار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۰۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی با تبریک سال «اقتصادمقاومتی اقدام وعمل» از برگزاری برنامه‌های خاص 12 فروردین و ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در استان خبر داد و افزود: آن حضرت به پاسداری از ارزش‌های بسیاری همت گماشت تا بانوان جامعه در آرامش زندگی کنند.

به گفته وی كار و تلاش اقتصادي، براي تأمين زندگي شرافتمندانه خانوادگي، ايثار و مقدم داشتن ديگران بر خويش، زهد و وراستگي از زر و زيور و تشريفات زندگي و قناعت در مصرف و اكتفا به حداقل امكانات مادي از ارزش‌های والایی بود که آن حضرت همواره از آنان پاسداری می‌کرد.

گرجی دفاع قلبي، زباني و عملي از معروف‌ها و ارزش‌هاي اسلامي را از خصوصیات بارز حضرت صدیقه اطهر(سلام الله علیها) نام برد و خاطرنشان کرد: آن حضرت همواره در برابر خدا، پيامبر و رهبري امت اسلامي تسلیم بود و در تمام تصميم‌ها و مواضع فردي ولايتمداري را مد نظر داشت.

علی گرجی در بخش دیگری از سخنانش رسميت يافتن حكومت مستضعفين بر مستكبرين در ايران اسلامي و غلبه جنودالله بر جنود شيطان و روز فتح و نصر خدا و بندگان مومن را از یاد کرد و گفت: یوم‌الله 12 فروردین مّهر تأييدی بر وحدت، يکدلي و يکپارچگي ملت شريف ايران اسلامي بود که با تصميم قاطع و اکثريت قريب به اتفاق مردم (2/98 درصد آراء) بر انتخاب نظام جمهوري اسلامي تحقق یافت.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین چهارمحال و بختیاری، جمهوری اسلامی را باعث زنده كردن امید در دل جوامع مسلمان جهان دانست و تصریح کرد: 12 فروردین 1358 روز بلوغ فکری و سیاسی ملت ايران در سایه اسلام بود.

به گفته وی ویژه مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردين‌ماه و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر با عنوان «جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» روز چهار‌شنبه 11/1/95 رأس ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات