امام جمعه زابل با اشاره به اینکه پیامهای نوروزی مقام معظم رهبری براساس مقتضیات کشور مطرح می شود، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از رکود و ثبات اقتصادی در کشور است.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۱۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل با بیان این مطلب به خبرنگار بسیج گفت  : مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، سال 95 را سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری کردند، این نامگذاری در شرایطی رقم خورد که متاسفانه در گذشته نه دولتمردان و  نه مردم کشورمان توجه لازم نسبت به اقتصاد مقاومتی نداشتند تا اینکه حضرت آیت الله خامنه ای با نامگذاری هدفمند، قصد دارند با اقتصاد مقاومتی نگاه ها را به تولید داخلی معطوف کنند.

 وی افزود: اگر سخنرانی های مقام معظم رهبری طی دو سال گذشته را استماع کرده باشیم همواره از لسان ایشان  کلید واژه اقتصاد مقاومتی جاری شده و نسبت به اجرایی کردن آن به مسئولان و مردم گوشزد می کردند.

 امام جمعه زابل تصریح کرد: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری یک حرکت هوشمندانه است که در این عمل و رفتار ابعاد پیدا و پنهانی وجود دارد لذا می طلبد که در تحقق آنان فقط به نوشتن بر روی تابلوهای شهری، چاپ پوستر و بنر بسنده نکنیم زیرا که با این حرکات عملیاتی شدن پیام معظم رهبری در حد شعار باقی می ماند و با حیطه عمل فاصله دارد.  

 حجت الاسلام کیخا ادامه داد: مقام معظم رهبری با این نامگذاری قصد دارند که مدیران اجرایی و مسئولین گامهای محکم تری بردارند تا شاهد خارج شدن رکود و رونق اشتغال در کشورمان باشیم.

 وی با بیان اقتصاد مقاومتی محدود به ظرف زمانی خاص نیست، افزود: اقتصاد مقاومتی خاص دوران تحریم نیست بلکه در همه ادوار پرداختن به آنان الزام آور است.  

 امام جمعه زابل تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی کشور را از وابستگی به صادرات نفت خارج می کند و اقتصاد کشور  را به مصرف تولیدات داخلی معطوف خواهد کرد.

ارسال نظرات