کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی در قالب 3 کاروان و به تعداد 200 نفر از بسیجیان خواهر و برادر حوزه های مقاومت سیدالشهداء(ع)، امام جعفر صادق (ع) لفور و حضرت فاطمه زهرا (س) به همراه مربیان و راویان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۱۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی سرگرد پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بسیج این ناحیه ، راهیان نور را از تأثیر‌گذارترین برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

وی بیان داشت: بسیجیان در این حرکت معنوی با ایثارگری‌ها و از خود‌گذشتگی‌های دلیرمردان دفاع مقدس آشنا می‌شوند چرا که امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهیدان است.

سید مصطفی موسوی نژاد مهمترین اهداف راهیان نور را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خود باوری، ایثار و گذشت و تحول روحی در بین آحاد ملت عنوان کردند و افزود: کاروان های راهیان نور نقش مفید و اثرگذاری در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارند.

وی در همین رابطه ادامه داد: ما به سرزمینی می رویم که آنجا نور است و در جایی که نور است از ظلمت خبری نیست.

موسوی نژاد در تبیین معنای نور اظهار داشت: نور در این سفر معنوی همان شهداء هستند و هدف ما شناخت راه و هدف شهداء است، چرا که ما به سرزمینی سفر می کنیم که معطر است به عطر شهداء، شهدایی که در طول 8 سال دفاع مقدس نسبت به جهاد خودشان شناخت کافی و وافی داشتند در نتیجه چه هدفی والاتر و مهمتر از شناخت شهداء.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی دومین هدف کاروان راهیان نور را تقویت ایمان و اراده دانست و تأکید کرد: همانطور که شهدای عزیزمان در اعزام به جبهه های حق علیه باطل اراده و ایمان قوی داشتند ما هم باید با تأسی از راه شهداء سعی در تقویت ایمان به خداوند داشته باشیم و چه جایی بهتر از سرزمین شهادت گلها و پرستوهای عاشق که در راه رسیدن به این هدف تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها