بسیجیان خواهر و برادر حوزه های مقاومت سیدالشهداء(ع)، امام جعفر صادق (ع) لفور و حضرت فاطمه زهرا (س) به همراه مربیان و راویان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۱۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳


خبرگزاری بسیج مازندران، کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی در قالب 3 کاروان و به تعداد 200 نفر از بسیجیان خواهر و برادر حوزه های مقاومت سیدالشهداء(ع)، امام جعفر صادق (ع) لفور و حضرت فاطمه زهرا (س) به همراه مربیان و راویان دفاع مقدس عصر امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام گردیدند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان سوادکوه شمالی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر شیرگاه و با حضور مسئولین شهرستانی و امام جمعه شهر برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه شهر شیرگاه در این مراسم ضمن ارج نهادن به این امر خیر و با ارزش در سخنانی اظهار داشتند: هدف از سیر و سفر باید تفکر و تدبر باشد. ایشان ادامه دادند: ما دو نوع سیر داریم سیر در وجود خودمان و دیگری سیر در عالم و یا به تعبیر دیگر سیر در آفاق و انفس، تفکر و تدبر آغاز سیر در درون است که باید از این سیر راهی به سوی خدا پیدا نماییم و عالم را محضر خدا بدانیم و در سیر در عالم باید به این طبیعت و فصل بهار نگاه کنیم و رو به سوی خداوند بگوییم حال که زمین مرده را زنده کردی دل های ما را هم زنده کن. حجت الاسلام مهدوی در ادامه خطاب به زائران سرزمین جهاد و شهادت گفتند: این سیری که شما زائران در پیش دارید از همه سیر ها بالاتر است. ایشان ادامه دادند: در این مسیری که شما در راه آن قرار دارید کسانی قدم گذاشتند که چیزی جز لبیک به فرمان امام (ره) نداشتند و هیچ چیزی در فکرشان نبود جز خدا و رهروی از راه امام و انقلاب. اولین درسی که شهدا به ما می دهند همین توجه به ولایتمداری است. اگر در دین ولایتمداری نباشد دین ارزشی نخواهد داشت از این رو مهمترین درسی که شهدا و رزمندگان به ما دادند درس توجه به امام و ولایت بود، درس وفاداری، تعهد، صداقت و ایثار بود، همه این درس ها را شما باید در این سفر درک کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها