سردار عمرانی اولین فرمانده لشکر ویژه 25کربلا
فرمانده دوران دفاع مقدس، هفت تپه را تاریخ دفاع مقدس دانست و گفت: از این منطقه، رزمندگان مازندرانی عملیات های بزرگی را رقم زدند
کد خبر: ۸۶۵۳۶۳۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵






خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش کوله بار مازندران ، سردار عبدالله عمرانی با بیان اینکه اردوگاه جنگی هفت تپه دانشگاه دفاع مقدس جوانان معرفت جوی انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در زمان دفاع مقدس در این مکان آموزش می دیدند و به جبهه های حق علیه باطل رهسپار می گشتند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ،سرداران هفت تپه را نخبگان جنگی دانست تصریح کرد: رزمندگان لشکر خط شکن 25 کربلا از هفت تپه ، دروازه های تصرف بصره را گشودند.

اولین فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا مازندران، با بیان اینکه رزمندگان هفت تپه و جوانان غواص خط شکن با پرچم امام رضا(ع) از اروند وحشی عبور کردند، بیان داشت: رزمندگان اسلام درفش آسمانی بارگاه ثامن الحجج را در مناره های مسجد فاو به اهتزاز درآوردند.

شهید زنده جنگ تحمیلی افزود: رزمندگان هفت تپه دست به شگفتی های بزرگی زدند، عملیات های فتح فاو ، کربلای 4 و 5 منطقه شلمچه و حلبچه از خط شکنی های رزمندگان هفت تپه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در هفت تپه، 200 چادر برافراشته شده بود که بر روی هر چادر نگاشته می شد " یاحسین(ع) فرماندهی از آن توست".

فرمانده دوران دفاع مقدس، هفت تپه را تاریخ دفاع مقدس دانست و گفت: از این منطقه، رزمندگان مازندرانی عملیات های بزرگی را رقم زدند عملیات های چنگوله ، مهران، چیلات، حلبچه، شلمچه و ام الرصاص وقایع جدانشدنی تاریخ کشور است که رزمندگان مازندرانی نقش جاویدانی در آن ایفا کردند.

وی در پایان یاد هم قطاران شهیدش کرد و گفت: حسین بصیر، طوسی، ابوعمار، مهرزادی، نعمتی، باطبی، نوبخت، نبوی، بلباسی، علمدار، مستشرق، بردبار و شیرسوار از بزرگرمردان مازندرانی بودند که در راه دفاع از دست اورد های انقلاب اسلامی جان خود را فدای اسلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها