فرمانده سابق سپاه کربلا میهمان اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در خرمشهر شد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) سمنان: نمی توانم زمانیکه در جنوب حاضر می شوم از اردوگاه شهدای مازندران بازدید نکنم، اینجا یادآور خاطرات خوبی برای من است.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۴۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش کوله بار مازندران ، سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سابق سپاه کربلا مازندران در زمان حضورش در مناطق عملیاتی جنوب به اردوگاه شهدای مازندران سری زد و در میان زائران حضور یافت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) سمنان در بیان دلیل حضورش در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اظهار داشت: در طول پنج سالی که در مازندران حضور داشتم علاقه و ارتباط عاطفی زیادی با مردم این استان برایم به وجود امده ، خود را جزو این استان می دانم و از هر فرصتی برای حضور در مازندران استفاده می کنم.

وی افزود: الان نیز با توجه حضور گسترده زائران مازندرانی در مناطق عملیاتی برخود دانستم تا در اردوگاه شهدای مازندران حضور یابم و زائر زائران مازندرانی شهدا باشم.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه اردوگاه شهدای مازندران در زمان تصدی او در فرماندهی سپاه کربلا ساخته شد ،گفت: نمی توانم زمانیکه در جنوب حاضر می شوم از اردوگاه شهدای مازندران بازدید نکنم، اینجا یادآور خاطرات خوبی برای من است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) سمنان ، مردم مازندران را علاقمند به ارزش های دفاع مقدس به خصوص حفظ یاد فداکاری های رزمندگان مازندرانی دانست و خاطر نشان کرد: مردم مازندران به دو نقطه اروند و هفت تپه علاقه و تعصب زیادی دارند و این حد علاقه برای من جالب است.
سردار شاهچراغی افزود: مردم مازندران وابستگی شدیدی به اروند دارند آن هم به خاطر سرافرازی فرزندانشان در عملیات غرورآفرین والفجر8 است.

وی در پایان برای مردم مازندران آرزوی توفیق کرد و گفت: مردم مازندران بسیار دوست داشتنی هستند و روحیه بالای ولایت مداری و مقاومت آن ها بسیار ستودنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار