اعزام 600 نفر از خانواده های شهدا میاندرود به راهیان نور

600 نفرازخانواده های معظم شهدا ،جوانان و نوجوانان فرماندهان وپیشکسوتان جبهه وجنگ ازمیاندورودبه سرزمین های نور در جنوب کشوراعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۴۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸





خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار حسین جناسمی در گفتگو با کوله بار مازندران در خرمشهر اظهار داشت: حدود600 نفرازخانواده های معظم شهدا ،جوانان و نوجوانان فرماندهان وپیشکسوتان جبهه وجنگ ازمیاندورودبه سرزمین های نور در جنوب کشوراعزام شدند.
اگر چه مشکلاتی وجود داشت ولی با همت مردم ، خیرین و بسیجیان عزیز این مشکلات مرتفع گردید و توانستیم علاقمندان و مشتاقان راه شهدا را که اکثر از جوانان و نوجوانان تشکیل می شد را به مناطق عملیاتی اعزام نماییم.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر استقبال جوانان و نوجوانان از اردو های راهیان نور افزود: دغدغه چندانی بین مسئولین شهرستانی مشاهده نکردیم و حدود 30 درصد از کمک ها و بضاعت های خود را در راهیان نور هزینه کردند که بهانه یشان انتخابات بود ولی با تعاملی که با خیرین و دیگر مسئولین همسو و همراه داشتیم آنها را پای کار آوردیم و الحمدلله توانستیم کار ها را به نحو احسن پیش ببریم.

فرمانده سپاه میاندرود تغییرات اردوگاه شهدای مازندران را بسیار محسوس برشمرد و افزود در بخش های مدیریتی و فرهنگی پیشرفت قابل توجهی داشتیم و هرساله شاهد افزایش کیفیت اردو های راهیان نور هستیم.

جناسمی هفت تپه را آلبوم خاطرات دلاورمردان خطه شمال داست و تصریح نمود : دریک حرکت انقلا بی وباکارجهادی وتفکربسیجی انشاء الله هفت یادمان عشق راخواهیم ساخت ( مامی توانیم ; باذن الله)

وی در پایان از زائران راهیان نور درخواست نمود در این مکان مقدس که دارالشفای همه ی دردمندان و نیازمندان است بهترین استفاده راببرند و از این مناطق در س  مقاومت و ولایت پذیری را از شهد بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها