خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:آمریکا می‌خواهد با تحریم بیشتر و استفاده از برجام های دیگر ایران را مجبور به عقب‌نشینی کند و تنها راه مقابله با طمع‌ورزی آمریکا ایستادگی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۵۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبر گزاری بسیج در خوزستان و به نقل از رهیاب ،آیت الله محسن حیدری با بیان اینکه غرب به دنبال سلطه همه جانبه بر ملت‌ها است، اظهار داشت: وقتی دید در برجام و در بحث هسته‌ای دولت یازدهم ایران نرمشی از خود نشان داد، طمع کرد که در مباحثی مانند حقوق بشر و قدرت موشکی ایران نیز برجامی تعریف کند.

وی بیان کرد: آمریکا می‌خواهد با تحریم بیشتر و استفاده از برجام های دیگر ایران را مجبور به عقب‌نشینی کند و تنها راه مقابله با طمع‌ورزی آمریکا ایستادگی است.

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: دولت باید در کنار ملت محکم بایستد و هرگونه اعتمادی به غربی‌ها و به‌ویژه آمریکا نکند.

وی افزود: نتیجه اعتماد به آمریکا وضعیت امروز جهانی است که تحریم‌ها هنوز برچیده نشدند و کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا برای تحریم بیشتر ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ما چطور می‌توانیم به آمریکایی که هم پیشینه اش و هم عملکرد امروزش پر از فریب و نیرنگ است.

وی اظهار داشت: در برجام های 2 و 3 باید پیشاپیش دندان طمع آمریکایی‌ها را کند و غیرازاین راه چاره دیگری وجود ندارد.

آیت‌الله حیدری بیان کرد: درزمینه اقتصاد، نظامی، فرهنگی و سیاسی تنها راه مقابله با آمریکا مقاومت است.

وی درباره تحریم‌های جدید آمریکا گفت: گرچه پیگیری این کارها در نهادهای به اصطلاح حقوق بشری ثمری ندارد، اما دولت با پیگیری این موضوع باید بدعهدی آمریکا را ثابت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها