گزارش تصویری/

اعزام اردوی راهیان نور اصحاب رسانه میبد

بسیج رسانه استان یزد افراد علاقه مند به اردوی راهیان نور را اعزام نمود.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۶۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

در کشور ما، یکی از برنامه هایی که برای پاسداشت دفاع مقدس اجرا می شود، اردوهای راهیان نور است که طی آن، افراد مختلف از مناطقی که زمانی میدان جنگ بوده، بازدید می کنند.

سفر به مناطق جنگی و سرزمین های دفاع مقدس از جمله سفرهایی است که تنفس در فضای شهدا و رزمندگان را به ارمغان می آورد. مسافر این مناطق با روحیه ای جدید و خلوصی که همراه با یاد شهیدان و ایثار گران است به شهر و دیار خود باز می گردد.

مسلما هر کار خوبی که انجام می شود فواید فرهنگی و آثار مثبت اجتماعی خواهد داشت. مسائل فرهنگی معمولا وسیع و کند ثمر می دهند به همین دلیل برای نگاه های سطحی خیلی ملموس نیست اردوی راهیان نور نتایج و ثمرات بسیار خوبی دارد هرچند که برای کسانی که به ظواهر این اردو توجه دارند مشهود نیست ولی تاثیراتی که بر روی شرکت کنندگان این اردو می گذارد غیر قابل انکار است با توجه به این که آثار آن در آینده بیشتر معلوم خواهد شد.

در کشور ما، یکی از برنامه هایی که برای پاسداشت دفاع مقدس اجرا می شود، اردوهای راهیان نور است که طی آن، افراد مختلف از مناطقی که زمانی میدان جنگ بوده، بازدید می کنند و توسط روایتگران مطلع، در جریان وقایعی که در آن سرزمین ها رخ داده قرار می گیرند.

بسیج رسانه استان یزد نیز افراد علاقه مند به این اردوی فرهنگی را به این مناطق اعزام نمود.

خبرنگار خبرگزاری بسیج که همراه تیم رسانه ای بسیج رسانه میبد به این مناطق عزیمت کرده بود تصاویر ذیل را ارسال نموده که در ادامه مشاهده مینماییم:


ارسال نظرات