معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از پذیرایی تعداد 4029 نفر روز مسافر فرهنگی درستاد اسکان فرهنگیان شهرستان سرعین تا هشتم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۹۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از پذیرایی تعداد 4029 نفر روز مسافر فرهنگی در قالب تعداد 839 خانوار درستاد اسکان فرهنگیان شهرستان سرعین تا هشتم فروردین خبر داد .

ناصر معینی گفت : با توجه به موقعیت توریستی شهرستان سرعین و حضور مهمانان فرهنگی در این شهرستان ، همکاران در ستاد اسکان آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان مهمانان فرهنگی را دارند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل،نیز جهت اطلاع از چگونگی روند پذیرش میهمانان فرهنگی، در پایگاه اسکان نوروزی حجاب شهرستان سرعین حضور یافته و از نزدیک در جریان چگونگی خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی قرار گرفت.

احمد ناصری با تاکید بر اخلاق مداری در برخورد با فرهنگیان میهمان اظهار داشت: خدمت رسانی بی منت به همکاران جزو اولویت های کاری ستاد اسکان استان می باشد.

وی ادامه داد : همکاران ما در پایگاه های پذیرش نوروزی با تمام توان آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشند و در واقع میهمان نوازی جزو ذات مردم خوب استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان نیز همچو دیگر ارگان های مرتبط با گردشگری و در کنار آن ها، برای توسعه این صنعت جهانی در استان تلاش می کند.

ارسال نظرات