استاندار اردبیل:

سرعین مقصد گردشگری سلامت ایران می شود

مجید خدابخش گفت: سرعین با قابلیت های ممتازی که دارد یکی از مقاصد گردشگری سلامت در کشور می شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۹۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مجید خدابخش در نشستی با دکتر مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در شهر سرعین افزود: نمایندگان مجلس باید با همکاری نمایندگان استان اردبیل زمینه ایجاد منطقه آزاد و نمونه گردشگری اردبیل را در مجلس فراهم کنند.
وی اظهار کرد: در صورت توجه استان اردبیل جایگاه بزرگی در رشد استان های شمالغرب کشور در زمینه اقتصاد و گردشگری خواهد داشت.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: رشد مناطقی چون سرعین زمینه ورود مسافران خارجی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: این نویدی برای رشد اقتصاد گردشگری در منطقه و کشور است که همت همگانی مسوولان استانی و نمایندگان استان را نیز طلب می کند.
خدابخش در ادامه سفر به سرعین در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین حضور یافت و از مسوولان و اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان از خدمات شایانی که در سرعین برای مسافران در نظر گرفته شده قدردانی کرد.
وی با منطقی بودن این خواسته که درآمد آبهای گرم باید در سرعین هزینه شود اظهار کرد: با رایزنی های که در این زمینه ایجاد خواهیم کرد زمینه برگشت درآمد آبهای گرم به این شهرستان را ایجاد می کنیم.
خدابخش همچنین از مسوولان جامعه اقامتی سرعین خواست با ورود به دنیای تجارت الکترونیک زمینه ورود گردشگران را از طریق فضای مجازی را فراهم کنند.
او افزود: دنیای کنونی ما تجارت در حال الکترونیکی شدن است و سرمایه گذاران باید به این موضوع اهیمت بدهند.

ارسال نظرات