شنيده ها حاكيست اين فرد غيربومي با قرارداد و امضاي مديرعامل كشت و صنعت مغان مشغول كار در اين شركت شده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۹۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در حالی که هزاران لیسانس و فوق لیسانس در شهرستان پارس آباد بیکارند یک فرد غيربومي با تحصیلات سوم راهنمايي از شهرستان اهر كه قريب به 48 سال سن داشته كارمند اداري اين شركت شده است!

شنيده ها حاكيست اين فرد با قرارداد و امضاي اروجعلي محمدي مديرعامل كشت و صنعت و دامپروري مغان مشغول به كار در اين شركت شده است و با اينكه تازه كار بوده، بدون داشتن سابقه كار آنچناني و بدون احتساب حق اولاد، حق ماموريت و ... بالاي 932 هزارتومان حقوق دريافت مي كند!

اما آیا با بیکار بودن لیسانس ها و فوق لیسانس هاي اين منطقه و بکارگیری مشاورين و افراد غيربومي و سفارش بكارگيري نزديكان و رفقاي برخي مديران در اين شركت، می توان به پیشرفت و ترقی رسید؟

كجای این را می توان عدالت نامید که لیسانس ها و فوق لیسانس ها در بازار آزاد با هزاران بدبختی و فلاکت در اين شهرستان كار کنند یا به دلیل مشکلات مالی نتوانند ازدواج کنند و مجبور شوند شهرستان را به مقصد پايتخت و ساير شهرها براي درآوردن مخارج خانواده خود ترک کنند؛ آنوقت چندين مشاور غيربومي و يا افراد نزديك به مديران در اين شركت کار کنند؟

در حالي كه مشاورين غيربومي و نزديكان برخي مديران در اين شركت يكي پس از ديگري به استخدام اين شركت درمي آيند انتظار مي رود دستگاههاي نظارتي و سازمان بازرسي به اين مساله ورود كرده و با متخلفين برخورد جدي كنند.

ارسال نظرات