مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد گفت: 70 نفر از دانشجویان یزد در قالب دو گروه جهادی به مناطق جنوبی کرمان و شهرستان رودبار اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۰۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد درمصاحبه با خبرنگار یزد آوا،گفت: 70 نفر از دانشجویان یزد در قالب دو گروه جهادی به مناطق جنوبی کرمان و شهرستان رودبار اعزام شدند.

سید حسین راسخی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی، عمرانی و فرهنگی داننشجوبان اعزامی مناطق محروم گفت: این اردوی 10 روزه از 22 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا دوم فروردین امسال  ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای یک روز ه و سه روزه جهادی در فروردین و اردیبهشت امسال در روستاهای اطراف یزد از جمله روستای محمد آباد برگزار می‌شود که دانشجویان در این اردوها  به مباحث فرهنگ سازی، گفتمان سازی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی می‌پردازند.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی یزد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان  یادآور شد: در پایان سال گذشته 1700 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی ادامه داد: این اردوی راهیان نور در بازه زمانی 19 تا 22 بهمن ماه و 10 تا 25 اسفندماه سال گذشته و در قالب 38 دستگاه اتوبوس انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات