رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: از 37 سال پیش تاکنون دشمن با ما در حال یک جنگ تمام عیار در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است تا انقلاب اسلامی را نابود کند؛ اما به اعتراف تحلیلگران غربی با وجود این حجم از توطئه ها، دشمنی ها و تحریم ها ایستادگی ملت ایران چیزی شبیه معجزه است.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۱۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی روز گذشته در یادواره 16 شهید منطقه عشایری ماهرو که توسط دانشجویان جهادی دانشگاههای استان لرستان برگزار شد، با بیان این اینکه در این شرایط فرهنگی حضور دانشجویان جهادی در مناطق محروم در راستای خدمت رسانی به محرومان مایه مباهات و افتخار است گفت: دانشجویان جهادی نماد گفتمان انقلابی هستند.

 

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اردوهای جهادی و جهادگران تجسم عینی قرآن هستند و این عنوان برای دنیا و آخرت دانشجویان جهادی کافی است، افزود: دانشجویان جهادی باید در این عبارت مهم و پرارزش تامل کنند.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اینکه دانشجویان جهادی تجسم عینی قرآن هستند معنایش این است که وقتی دانشجویان جهادی وارد یک منطقه می شوند با رفتار، کردار و گفتار نعمت و رحمت خدا به آن منطقه نازل می شود.

 

گودرزی با اشاره به اینکه یکی از حداقل دستاوردهای اردوهای جهادی این است که پای مسئولان به مناطق محروم کشیده می شود، ادامه داد: حضور دانشجویان جهادی باید به آبادانی مناطق محروم منجر شود.

 

وی با بیان اینکه در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است همه باید نقش خود را در راستای تحقق این شعار ایفاء کنند، اظهار کرد: اگر چه برخی خیانت ها در کشور موجب شده است که مردم شیرینی حکومت دینی را به طور کامل نچشند؛ اما واقعا پیشرفت ها در کشور ملموس هستند.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: از 37 سال پیش تاکنون دشمن با ما در حال یک جنگ تمام عیار در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است تا انقلاب اسلامی را نابود کند؛ اما به اعتراف تحلیلگران غربی با وجود این حجم از توطئه ها، دشمنی ها و تحریم ها ایستادگی ملت ایران چیزی شبیه معجزه است.

 

گودرزی با بیان اینکه هر چه قدر فشار دشمن بر ملت ایران زیاد باشد این نشان دهنده پیشرفت کشورمان است ادامه داد: کشورمان در اوج بحران امن ترین کشور منطقه است و البته این در حالی است که ناامنی های امروز در عراق، سوریه و دیگر مناطق همه با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی دنبال می شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید برای جبران کمبودها  امیدوارانه وارد عرصه شوند بیان کرد: باید از شهدا درس بصیرت، مجاهدت و استقامت و ایستادگی بگیریم.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه همانطور که یک جوان روستایی با بصیرت تشخیص داد که باید در مقابل تجاوز دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس بایستد و جان خود را فدا کند امروز نیز به عنوان یک جوان باید بدانیم که وظیفه ما در قبال اقتصاد مقاومتی چیست گفت: ظرفیت های متعدد داخلی در کشورمان وجود دارد که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به فعلیت برسند؛ البته تک تک مردم، تولید کنندگان، مصرف کنندگان، دولت، مجلس و قوه و قضائیه باید در این عرصه به درستی به وظایف خود عمل کنند.

 

گودرزی با بیان اینکه کسانی وجود دارند که دارای بصیرت هستند؛ اما اهل مجاهدت کردن نیستند و نمی تواند از تفریح، زندگی آرام و منافع شخصی خود بگذرند، اظهار کرد: امروز هزاران دانشجوی جهاد گر داریم که می توانستند به تفریحات و دید و بازدید عید خود بپردازند؛ اما به دلیل اینکه اهل مجاهدت هستند برای خدمت رسانی به محرومان روانه مناطق محروم شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب زمانی به اهداف انقلاب اسلامی می رسیم که جوانان با بصیرت در میدان باشند و مجاهدت کنند افزود: درس دیگری که باید از شهدا بگیریم درس ایستادگی و مقاومت است؛ چرا که شهدا با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و به این فکر نکردند که آیا امکانات وجود دارد یا نه.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه هر کجا با بصیرت، مجاهدت و مقاومت در برابر بحران ها ایستاده ایم موفق بوده ایم گفت: تمام کسانی که دوستدار انقلاب اسلامی هستند با هر گرایش و سلیقه سیاسی باید در جهت گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کند.


ارسال نظرات