دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز:

مسئولین گزارش اقدامات خود را در خصوص اقتصاد مقاومتی ارائه دهند/ بعضی مسئولین البرزی به جای اقدام و عمل رو به مقاله نویسی درباره اقتصاد مقاومتی آورده اند!

بیش از دو سال از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی می گذرد اما مدل رفتاری مسئولین در خصوص سیاستهای کلان ابلاغی به گونه است معمولا سعی دارند مردم را با سخنرانی و لفاظی درباره سیاستهای فوق سرگرم کنند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۱۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با تیتر یک اظهار داشت: بیش از دو سال از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی می گذرد اما مدل رفتاری مسئولین کشوری و استانی در خصوص سیاستهای کلان ابلاغی به گونه است معمولا سعی دارند مردم را با سخنرانی و لفاظی درباره سیاستهای فوق سرگرم کنند.
اما وقتی نوبت به اقدام و عمل و گزارش کار محسوس می رسد یا از پاسخگویی فرار کرده یا تقصیر را به گردن مسئولین سابق یا عوامل کم اثر بیرونی همچون تحریم ها می اندازند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: متاسفانه روحیه مطالبه گری از مسئولین استانی در سطح کشور بسیار ضعیف است. در صورتی که حاصل جمع اقدامات همین مسئولین در سطح استانها نتیجه عملکرد دولت را مشخص میکند.
 
وحید شورابی با اشاره به مطالبه امام جمعه کرج در خصوص لزوم ارائه گزارش عملکرد مسئولین استان البرز ابراز داشت: مسئولین استان البرز با سکوت خود از این مطالبه به حق امام جمعه محترم کرج که در واقع مطالبه ی مردم است طفره می روند. حضرات مسئول بیایند گزارش دهند در خصوص بازگشایی مجدد واحد های تولیدی ورشکسته استان که تعدادشان کم هم نیست چه اقداماتی انجام داده اند. یا در خصوص جذب سرمایه گذاری در استان البرز تا به حال چگونه عمل کرده اند؟

این فعال دانشجویی افزود:سکوت مسئولین البرزی نشان می دهد تاکنون اقدام قابل توجهی در خصوص تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سطح استان انجام نشده است.
16آذر سال گذشته بود که وقتی یکی از مسئولین ارشد دولتی استان به منظور سخنرانی به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه آزاد اسلامی کرج آمده بود،از عملکرد ایشان و همکارانشان در خصوص اقدامات انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سوال کردیم که ایشان با کمال تعجب در مقابل بیش از 200 نفر از دانشجویان فرمودند: در خصوص اقتصاد مقاومتی یک سری نظراتی داریم که بصورت مقاله روی سایت فرمانداری قابل دسترس است! یعنی آقایان به جای اقدام و عمل به مقاله نویسی بسنده کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله بزودی جلسات مطالبه گری از مسئولین استانی به منظور تحقق اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی برگزار خواهیم کرد تا ببینیم برنامه های آنان در خصوص اقدام و عمل در عرصه اقتصاد چییست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار