خبرهای داغ:
حاج صادق روشنی جانباز 70 درصد گرگانی ؛

سختیها را به جان بخریم تا دین توحید جاری بماند

شهدا توشه ای از درس امام حسین ع را به ما دادند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۲۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حاج صادق روشنی جانباز 70 درصد گرگانی در جمع کاروانهای راهیان نور اظهار کرد :شهدا توشه ای از درس امام حسین ع را به ما دادند و ما شاگردان مکتب دفاع مقدس بودیم و خدارو شکر میکنم که این فرهنگ را به نسلی انتقال می دهیم که بازگو کننده احکام خدا بر روی زمین اند.

وی درادامه اذعان کرد :مردم دو دسته اند، دسته اول کسانی هستند که با چشم سر نگاه می کنند و دنیا را می بینند ودسته دوم کسانی هستند که با چشم دل نگاه می کنند و آنها زاهد هستند.

روشنی همچنین بیان کرد :شهدا همراه با درس دین آموزشهایی همچون سلاح شناسی ، ورزش ، غواصی ، بهداری و... را هم تجربه می کردند.

این جانباز سرافرازتاکید کرد : عبادت جزء ارزشها ی بچه های ما بود وهمین معنویت ها بود که جنگ مارا پیش می برد و دشمن را به تنگ آورده بود.

حاج صادق روشنی با بیان اینکه باید سختیها را به جان بخریم تا دین توحید خدا جاری بماند گفت : کدام یک از ائمه زندگی راحتی داشتند ، این را بایستی من بپذیرم این سختی ها دوستی من را با خدا بهتر می کند وبهترین لحظه برای من آن است تمام سختی و مشقت ها را به جان بخرم اما شما عزیزان در امان باشید.

وی خطاب به خواهران بسیجی و زنان جامعه ابراز کرد :آن روز با کمبود مهمات مواجه بودیم که تک تک تیراندازی می کردیم اما امروز تیراندازی شرایطش فرق کرده ، امروز سختی فرهنگ داریم که باید به سختی آن را بسازیم . بسازید و محکم در این راه بایستید و از چادرتان محافظت کنید که همان چادر پشت دشمن را به خاک می مالد .

وی ادامه داد :خواهر گرامی خودت را بشناس و امتیاز خودت را به شهید بابایی بده که امروزه کتاب او در تمام دنیا به صورت مقتل خوانده می شود و جوانان با آن اشک می ریزند.

روشنی در پایان متذکر شد :عزیزان اینقدر سرگرم موبایل نشوید و مواظب دشمن باشید و توصیه من به شما اول ختم قرآن در شب، دوم همه پیامبران را صلوات بفرستید ، سوم برای همه آمرزش گناهان را بخواهید و چهارم با سبحان الله ولحمدولله و لا اله الا الله والله اکبرثواب حج را داشته باشید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار