خبرهای داغ:
درخواست شهدا را به آیندگان و حتی آنانی هم که در جنگ بودند انتقال دهیم و یاد آوری کنیم که به دست فراموشی سپرده نشود.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۳۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛یوسف اسماعیلی از راویان فتح دفاع مقدس استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :انشاالله که در راهیان نور بتوانیم ایثارگری 8سال دفاع مقدس رزمندگام را به خوبی روایت کرده و درخواست شهدا را به آیندگان و حتی آنانی هم که در جنگ بودند انتقال دهیم و یاد آوری کنیم که به دست فراموشی سپرده نشود .

وی درادامه بیان کرد :راهیان نور یک فرهنگ با ارزش است که آیندگان به آن پی خواهند برد . لذا وظیفه ما به عنوان این که در جنگ و لحظه لحظه در کنار شهدا و سرداران جنگ بودیم این است که بتوانیم به آیندگان ، به جوانان و حتی به خود فرزندان شهدا برسانیم اینکه شهدا آنگونه که خدا خواست زنگی کردند .

اسماعیلی اضافه کرد : بنده به عنوان یک راوی می ترسم که زمان برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق جنگی نباشم . همیشه در این فکر هستم که در طول سال طوری برنامه هایم را تنظیم کنم که در زمان راهیان نور خودم را به اینجا رسانده تا ادای دین کرده باشم به دوستان شهیدم .

این راوی گلستانی همچنین با اشاره به این موضوع که راهیان نور در برابر جنگ نرم دشمن موثر است اذعان کرد: جنگ نرم همان جنگ تبلیغاتی است خیلی از مسئولین این را متوجه نمی شوند در جنگ هستند اما آن راندید گرفته و به آن لبخند می زنند . ما در زمان جنگ با کمبود امکانات به سختی خودمان را به پشت خاکریزها می رساندیم و می جنگیدیم ام الان بی آن که متوجه باشیم دشمن خاکریزها را در جیب های ما و در خانه های ما قرار داده است . اینجا ما باید با کمک مسئولین این کار دشمن را باید مهار کنند.

اسماعیلی همچنین بیان کرد :حضرت امام خمینی (ره) قبل از اینکه انقلاب به پیروزی برسد تدریس درس ولایت فقیه را داشته اند وقتی پیش نویس قانون اساسی را امام نوشتند این شهید علم الهدی بود که به مسئولین وقت اعتراض کرد چرا در نظام جمهوری اسلامی کار قانون اساسی را کامل نمی کنید . آنها بودند که ولایت برایشان مهم بود . الان دشمنان همه فتنه هارا انجام دادند نتوانستند نظام مار را تکان دهند زیرا ملت پشتیبان رهبری بودند ، سربازان امام خمینی و سربازان امام خامنه ای همیشه هوشیار و بیدارند توصیه من به جوانان این است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همیشه در صحنه جنگ حاظر باشند . این خود مردم هستند که باید راه را انتخاب کنند و این فقط با پشتیبانی از ولایت امکان پذیر است و انشا الله که به زودی پرچم این انقلاب را رهبر عزیزمان به دست صاحبش برساند.

وی در پایان ابراز داشت:شهید عادل دادخواه سال 61 معاون گروهان ما بود سال 62 گردان یا رسول بعد از عملیات والفجر چهار داشتیم بر می گشتیم . لحظه ای دیدم کسی در حال صدا زدن من است که متوجه شهید دادخواه شدم و بعد از خداحافظی به من فرمودند که نری و دیگه بر نگردی و من در جواب او فرمودم من که پارسال کنار شما بودم و امسال هم اینجا هستم حتما بر می گردم . او شهید شد ومن ماندم . حال پس از این همه سال همیشه به اینجا می آیم و خاطرات دوستان خود را برای مردم عزیز بازگو می کنم تا از این شهیدان درس زندگی بگیرم . فقط ما باید مواظب باشیم که راه شهدا فراموشمان نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها