خبرهای داغ:
جانشین مرکز اردویی سپاه نینوا؛

اعزام بیش از 8500 نفر از بسیجیان استان گلستان به اردوهای راهیان نور جنوب

سادات حسینی : بیش از 8500 نفر از بسیجیان استان گلستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۶۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرگرد پاسدار سید احمد سادات حسینی جانشین مرکز اردویی سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : از تاریخ94/11/20 تا95/01/12 بیش از 8500 نفر از مردم استان گلستان در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام گردیدند.
وی درادامه افزود : این درحالی است که سهمیه اعزام استان گلستان در این ایام (تعطیلات نوروز) به اردوهای جنوب 2800 نفر بود اما با استقبال بی نظیر مردم استان گلستان توانستیم بیش از 8500 نفر از بسیجیان و مردم که در قالب کاروانهای خودجوش  به این مناطق اعزام گردیده بودند را در اردوگاه شهدای گلستان واقع در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر اسکان بدهیم.
سادات حسینی با بیان اینکه استان گلستان از ظرفیت اعزام بالایی برخوردار است بیان کرد : تکمیل اردوگاه شهدای گلستان نیاز به همت مسئولان استانی دارد تا ستاد راهیان نور سپاه نینوا این امکان برایش فراهم گردد تا مانند استانهای دیگر زائران خود را اسکان دهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: استان گلستان نماد مهمان نوازی در راهیان نور است زیرا زائرانی از 8 استان کشور را در اردوگاه خود در ایام تعطیلات نوروز اسکان و بعضا پذیرایی نموده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار