اختصاص 250 میلیون اعتبار جهت تجهیز ساختمان ستاد اقامه نماز استان

اختصاص 250 میلیون ریال اعتبار جهت تجهیز ساختمان ستاد اقامه نماز دستاورد دیدار نوروزی ستاد اقامه نماز استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بود.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۶۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ستاد اقامه نماز استان در حاشیه دیدار با مسئولین و فرمانداران استان در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از راه‌های فرهنگ‌سازی نماز فضاسازی نماز در مراکز تفریحی و سیاحتی استان است.

حجت السلام و المسلمین کریمی با بیان اینکه با همت مسئولین این مهم تا حدودی مورد توجه قرار گرفته است افزود: در ایام نوروز با همکاری هلال احمر استان نماز خانه سیار بوجود آمده است و هم استانی ها و میهمانان نوروزی می‌توانند از این نماز خانه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق بدون روحانی در ایام مختلف سال و مشاوره جوانان و نوجوانان راه‌های دیگر ترویج نماز است که در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

گفتنی است در دیدار مدیر کل ستاد اقامه نماز استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبلغ یکصد میلیون ریال به مسابقات نماز در فضای مجازی و مبلغ 250 میلیون ریال جهت تجهیز ساختمان ستاد اقامه نماز استان اختصاص داده شد.

ارسال نظرات