خبرهای داغ:
مدیر عامل سد دز اندیمشک گفت: تا کنون این سد پذیرای ۷۰هزار مسافر نوروزی و کاروان و زائر سرزمین نور از سرتاسر کشور بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۷۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سعید رئوفی اظهار داشت: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف مجموعه سد دز اندیمشک خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی و زائران راهیان نور برای حضور و بازدید از این سد به نحوی مطلوب پیش بینی و فراهم شده است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات سال نو تا کنون روزانه بیش از 10 هزار زائر سرزمین نور و مسافر نوروزی از مجموعه دریاچه و سد دز اندیمشک بازدید کرده‌اند و از نزدیک با فعالیت این سد و نیروگاه آشنا شده‌اند.

مدیر عامل سد و نیروگاه دز اندیمشک عنوان کرد: تا کنون این سد پذیرای 70هزار مسافر نوروزی و کاروان و زائر سرزمین نور از سرتاسر کشور بوده است.

وی گفت: این حجم از بازدید به نسبت سال گذشته از رشد سی درصدی برخوردار شده که بیانگر استقبال چشمگیر شهروندان و گردشگران از جذابیت‌های طبیعی و گردشگری این مجموعه است.

رئوفی بیان کرد: بازدید از مجموعه سد و نیروگاه دز اندیمشک از ابتدای تعطیلات سال نو آغاز و تا دوازده فرودین ماه امسال ادامه خواهد یافت و عموم مردم امکان بازدید از این سد و نیروگاه را دارند.

وی افزود:  سد و نیروگاه دز به عنوان نخستین نیروگاه برق آبی ساخته شده کشور در 23 کیلومتری شمال شرقی شهرستان اندیمشک واقع شده و با جذابیت‌های طبیعی و صنعتی، مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی و زائرین سرزمین نور خوزستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها