خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تقدیر از خدمات گروه‌ جهادی این استان در مناطق محروم قم، گفت: از ویژگی‌های اردوی‌های جهادی بین استانی، ایجاد همبستگی ملی و حس مسئولیت نسبت به همه هموطنان در کشور است.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۹۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید یوسف مولایی، جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به همراه تنی چند از مسئولین این سپاه و سپاه امام علی‌بن ابی طالب (ع) صبح دوشنبه از فعالیت‌های عمرانی، کشاورزی، ترویجی و اقتصاد مقاومتی دانشجویان جهادگر استان البرز در گروه جهادی شهید جهانبخش در روستاهای قلعه چم و چاله گنبد و شهر سلفچگان بازدید کردند.

احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی‌بن ابیطالب (ع) در این بازدید با اشاره به اینکه خدمات گروه‌های جهادی در مناطق محروم دو طرفه است و فقط اثر آن برای مردم منطقه نیست، اظهار کرد: افرادی که در اردوهای جهادی شرکت کرده و خدمات مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و ترویجی را انجام می‌دهند برکات زیادی را با خود همراه می‌کنند.

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها اثر اصلی خود را در آینده کشور و پست‌های ملی و فراملی نشان می‌دهد چرا که اگر مدیران آینده نظام امروز در این اردوها با محرومیت‌ها و مشکلات مردم مانوس شوند قطعاً تمام دغدغه‌شان رفع مشکل مردمی است که تا پای جان در صحنه هستند و با تمام وجود از این انقلاب دفاع می‌کنند.

معاون اجرایی سپاه امام علی‌بن ابی طالب (ع) یکی از مشکلات اصلی امروز کشور را مانوس نبودن برخی مسئولین با مردم به ویژه محرومین عنوان کرد و گفت: سپاه تمام توان خود را به کار بسته تا از گروه‌های جهادی که با نیت الهی به مردم خدمت می‌کنند حمایت کند.

سردار سید یوسف مولایی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه دانشجویان جهادی برای ارائه خدمت به محرومین هم هجرت می‌کنند و هم در حال جهاد هستند، بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها نیت الهی و متصل شدن امور به جهاد بوده و هست و این رمز و راه موفقیت باید در کشور تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه روزی این جهاد در صحنه جنگ در برابر دشمن متجاوز بود و روز دیگر در برابر دشمن داخلی، تاکید کرد: هر کاری در این نظام متصل به جهاد شد ماندگار و موفق خواهد بود و این ویژگی انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با تاکید بر اینکه اگر جنگ تحمیلی متصل به جهاد نبود موفق نمی شدیم، ابراز کرد: در جبهه شاهد بودیم تعداد زیادی از دانشمندان و نخبگان کشور در عرصه‌های مختلف برای حفظ انقلاب به صورت رزمنده عادی به جبهه اعزام شده و در راه دفاع از اسلام از جان خود می‌گذشتند و امروز نیز در عرصه سازندگی و رفع محرومیت، نخبگان ما به اردوی‌های جهادی آمده و خود را وقف محرومین و مستضعفین می‌کنند.

مولایی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی آثاری حداقلی و حداکثری دارد، گفت: اثر حداقلی آن ساختن مسجد، خانه، لوله‌کشی و برق کشی به مناطق محروم، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و این قبیل امور است، ولی اثر حداکثری آن ایجاد یک حرکت درونی در جهادگران است که این نتایج حداقلی را به ثمر می‌رساند و امیدواریم همه تلاش‌ها و اقدامات ما به جهاد متصل باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و حمایت از خدمات ارائه شده توسط گروه‌ جهادی شهید جهانبخش در مناطق محروم استان قم، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های اردوی‌های جهادی ایجاد همبستگی ملی و ایجاد حس مسئولیت نسبت به هموطنان خارج از استان‌های محل حضور گروه‌های جهادی است که این امر نیز برکات زیادی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

در این نشست مسئولین گروه جهادی شهید جهانبخش گزارشی از فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی در استان قم را ارائه دادند.

ارسال نظرات