معاون مسافری راه آهن خبر داد
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از توسعه قطارهای پنج ستاره لوکس در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۰۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد راشدی، معاون مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از توسعه قطارهای لوکس در سال جاری به عنوان یکی از اولویت‌های سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برای امسال قطارهای 5 ستاره فدک و زندگی در 10 مسیر جدید شبکه ریلی کشور توسعه داد خواهد شد.

راشدی ادامه داد: در حال حاضر تنها در مسیر تهران - مشهد 4 رام قطار لوکس 5 ستاره در شبکه سیر داریم که در سال جاری و با اولویت شهرهای اصفهان، شیراز و تبریز 10 مسیر دیگر به این شبکه افزوده می‌شود.

به گفته معاون مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران تعداد واگن‌های قطارهای لوکس در نظرگرفته برای این 10 مسیر در حدود 200 واگن است.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، راشدی ویژگی‌های خدماتی و امکانات ارائه شده در این نوع قطارها را از جمله تفاوت‌های قطارهای پنج ستاره با دیگر قطار موجود برشمرد و تصریح کرد: قیمت بلیت این قطار بسته به نوع هتلینگ و نیز خدمات و سرویس‌های ویژه ای که مسافران ارائه می‌دهد متغییر است.

معاون مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری با ناوگان ریلی به عنوان یک حمل و نقل پاک، خاطرنشان کرد: توسعه قطارهای پنج ستاره در مسیرهای پرتردد ریلی بستر را برای بهره مندی بیشتر گردشگران از ناوگان ریلی فراهم می‌کند.

ارسال نظرات