خبرهای داغ:

یاری رسانی بسیجیان به روستاهای محروم اسلام آبادغرب + تصاویر

گروه های جهادی این بار در راستای محرومیت زدایی به یاری روستاهای محروم شهرستان اسلام آبادغرب شتافتند.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۰۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، بسیجیان بومی و غیر بومی هر ساله در قالب طرح بسیج سازندگی یا اردوهای جهادی تعطیلات خود را برای کمک به آبادانی روستاهای نیازمند صرف می کنند.

 

بسیجیان با هدف محرومیت زدایی از روستاهای مناطق محروم دست به کار شده و همانند دوران دفاع مقدس این بار در سنگر سازندگی پا به عرصه خدمت گذاشته اند.

 

این بسیجیان که از تمامی اقشار اعم از پیر و جوان و دانشجو و غیر دانشجو در میان آن ها دیده می شود، بدون هیچ چشم داشتی و با هدف جهاد سازندگی در راه خدا به جنگ با محرومیت ها می روند.

 

بسیج سازندگی در استان کرمانشاه مدت هاست که فعالیت گسترده خود را آغاز کرده است به طوری که می توان آثار آن را در مناطق محروم دید.

 

ساخت مساجد، حسینیه ها، اماکن ورزشی، ساخت منازل برای نیازمندان و ده ها مورد دیگر از جمله اقداماتی است که بسیج سازندگی توانسته در استان کرمانشاه آن ها را اجرایی کند تا علاوه بر جهاد در راه خدا، در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار نیازمند حرکت چشمگیری انجام دهد.

 

امسال نیز بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب در قالب گروه جهادی شهید شوهانی بسیج سازندگی اسلام آبادغرب در روستای مومنایی از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب اردو زده اند.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه  اسلام آبادغرب در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه گفت: 30 نفر از بسیجیان شهرستان  امسال در قالب گروه جهادی  شهید حسین شوهانی در روستای مومنایی شهرستان اسلام آبادغرب مستقر شده است.

 

وی افزود: این روه کار بهسازی مسجد، آبرسانی، سنگ فرش محوطه و دیوار کشی مسجد روستا  را به مدت یک هفته در دستور کار خود دارند.

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار