خبرهای داغ:
سرهنگ فتاحی خبر داد؛

اردوی جهادی طلاب گروه تبلیغی فاطمیون در کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از برگزاری اردوی جهادی نوروزی طلاب گروه تبلیغی فاطمیون قم در این استان خبر داد و گفت: 100 طلبه حوزه علمیه قم در این گروه حضور دارند.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۱۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

سرهنگ منصور فتاحی امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه با بیان اینکه اردوی جهادی طلاب گروه تبلیغی فاطمیون در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: 100 طلبه خواهر و برادر حوزه علمیه قم در این گروه جهادی حضور دارند و امسال 20 طلبه در اردوی نوروزی برای احداث یک باب خانه عالم در یکی از روستاهای محروم شهرستان صحنه شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه این گروه فعالیت جهادی تبلیغی خود را از پنج سال پیش در استان کرمانشاه شروع کرده، متذکر شد: سه مسجد در روستاهای کرمانشاه طی چند سال فعالیت گروه مذکور ساخته شده و ساخت 2 مسجد دیگر نیز به‌زودی انجام می‌گیرد و طلبه‌های بومی استان کرمانشاه نیز به این گروه کمک می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جهادگران عرصه سازندگی و آبادانی به مناطق دورافتاده و محروم اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد:‌ جهادگران عرصه سازندگی و خدمت‌رسانی به محرومان در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به ارائه خدمت می‌پردازند و یک‌ هزار جهادگر اعزامی در سطح استان کرمانشاه در قالب 15 گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ فتاحی هدف از اجرای اردوهای جهادی را محرومیت‌زدایی و ارائه خدمت به افراد مستضعف عنوان کرد و متذکر شد: اردوهای جهادی در استان کرمانشاه تا دوازدهم فروردین ماه جاری ادامه پیدا می‌کند و عمده اقدامات گروه‌های جهادی در زمینه ساخت پروژه‌های آب‌رسانی، پل و جاده دسترسی، خانه نیازمند، سنگ‌چینی قنات، تعمیرات عمرانی مسجد و خدمات بهداشتی و درمانی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعزام 134 گروه جهادی به میزان 13 هزار نفر طی امسال به مناطق محروم استان کرمانشاه سخن گفت و بیان داشت: 616 مورد بازسازی منازل افراد نیازمند، مدرسه و مسجد انجام گرفته و بیش از 800 پروژه در استان توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

ارسال نظرات