خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) صورت گرفت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه استان قم گفت: به لطف و مدد شهیدان؛ زیارت مناطق جنگی و کربلای ایران در ایام نوروز به یک سنت و فرهنگ خوب ملی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۳۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا موحد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نوروز سال 89 در بازدید از مناطق عملیاتی افزود: حضور امام خامنه ای (مدظله العالی) در ایام نوروز در این مناطق نورانی نشان از اهمیت آن دارد.

وی، راهیان نور را در واقع ادای دین مردم و جوانان به شهدا دانست و اظهارکرد: این آرامش و آسایش وامنیتی که در کشور ما حاکم است،نتیجه ایثارو رشادت طلبی رزمندگان اسلام و خون پر برکت شهداست.

محمد رضا موحد، با اشاره به دستاورد های اراهیان نور افزود:راهیان نور موجب ترویج فرهنگ ایثار، رشادت طلبی وبصیرت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه قم با بیان اینکه راهیان نور، تجدید بیعت و پیمان با امام و شهدا و مانع فراموشی و تحریف دفاع مقدس می شود.تصریح کرد: راهیان نور، ولایت پذیری و نفوذ ناپذیری رزمندگان اسلام وشهیدان والا مقام را یادآوری و روحیه استکبار ستیزی را تقویت می کند.

موحد، در خصوص اعزام راهیان نور توسط ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه قم اظهارکرد: از 20 اسفند ماه 94 تا کنون بیش از 30 دستگاه اتوبوس و همچنین تعداد زیادی خودروی سواری به مناطق عملیاتی جنوب و همچنین راهیان نوردریایی اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها