خبرهای داغ:
در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، ما زنان استان سمنان در اجتماع خانواده و تغییر و تدبیر در زمینه سبک زندگی و تربیت فرزندانمان ، تلاش برای اجرای فرمایشات رهبری (مدظله العالی) خواهیم داشت....
کد خبر: ۸۶۵۳۸۹۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بسیج جامعه زنان استان سمنان بیانیه ای به شرح ذیل به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) منتشر کرد:

در این بیانیه آمده است؛ فاطمه(سلام الله علیها)! دامان تو ، معراج فرزندان علوی و مردان نبوی شد . آن زمان که ربِّ ولی ،حسن(علیه السلام) را بسرشت تا امامتِ بعدِ علی(علیه السلام) را به دوش بکشد و ملائک هلهله ی شادی کشیدند و علی(علیه السلام) و فاطمه(سلام الله علیها)! دستها را به نشانه ی شکر بالا برده و سر به سجده گذاشته و ایمان داشتند که بعدِ حسن(علیه السلام) ، فرزندان دیگر فاطمه(سلام الله علیها)! هم خواهند آمد و روزی خواهد رسید که مهدی (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) خواهد آمد.

مهدی (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) خواهد آمد و یارانش گرد او جمع خواهند شد و گروهی از یاوران مهدی فاطمه ، از سرزمین سلمان فارسیِ پیامبر خدا هستند کسانی که رهبرشان روح اله(رحمه اله علیه) ، خمینی بت شکن از سلاله ی پاک فاطمی و سید علی پرچم را بعد از روح اله به دست گرفت تا همراه یاوران مهدی(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) که برخاسته از ایران اسلامی هستند مهدی فاطمه(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) را یاری کند . و زیباتر آن است که گروهی از یاوران مهدی(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) ، زنان مسلمان فاطمی هستند آنانکه سیرتشان را فاطمی کردند و پیرو دین الهی شدند و اعتقادشان را نبوی کردند و رهرو راه مهدوی گشتند . و حال ما به پیروی و حمایت از این زنان فاطمی و با امید و دعای آنکه جزء زنان و یاوران مهدی فاطمه(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) باشیم اعلام می کنیم که:

فرزند پاک و متدین فاطمی ایران اسلامی ، سیدعلی خامنه ای را تنها نخواهیم گذاشت و ایمان قلبی مان بر آن است که ایشان ولی فقیه زمانمان است و سخنان و راهش در راستای اهداف قیام مهدی فاطمه(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) است . از خداوند عزّو جل خواستار آن هستیم که قیام انقلاب اسلامی ایران را با رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) به قیام جهانی حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) متصل فرماید .

زنان ایران اسلامی، همگام و همراه با مردان این سرزمین ، خمینی زمان را تنها نگذاشتند و سلطنت دوهزار و پانصدساله را به خاک نشاندند و در جنگ هشت ساله رژیم بعث عراق علیه ایران در کنار همسران و فرزندان و برادرانشان ماندند و جنگیدند و مجروح شدند و به شهادت رسیدند ودر این میان استان سمنان سیزده شهید زن را به یادگار گذاشته است . ما زنان این دیار در نگهداشتن یاد شهدا و ادامه دادن راه و هدف مردان و زنانی که یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند ، اعلام می داریم که تا قیام مهدی فاطمه همواره در جبهه ی حق حضور یافته و تا پای جان راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مزین به سال "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" گردید ، ما همه ی زنان استان سمنان به حمایت از مقام عظمای ولایت با تلاش و حمایت از تولیدات داخلی ، همراهی مان را در عملی شدن خواسته ی ولی فقیه مان برای رهایی از تحریم های چندین ساله ی دشمن اعلام می کنیم تا ثابت کنیم تحریم به فرموده ی رهبرمان که در بیانات خویش به آن اشاره فرمودند کهنه کتابی ست بی اثر بر مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی و بی اثر بر انگیزه و شوق ملت ایران در دفاع از خاک و دین و انقلابشان.

در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، ما زنان استان سمنان در اجتماع خانواده و تغییر و تدبیر در زمینه سبک زندگی و تربیت فرزندانمان ، تلاش برای اجرای فرمایشات رهبری (مدظله العالی) خواهیم داشت چرا که معتقدیم خانواده ها ، اجتماع را خواهند ساخت و فرزندانمان سربازان این مرز و بومند و همسرانمان ، گردانندگان چرخهای اقصادی کشور و برخی از زنان همراه کنندگان مردانمان در پیشرفت اقتصادی ایران اسلامی؛ پس اعلام خواهیم داشت اقدام و عمل مان را در راستای اجرایی شدن خواسته رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در حوزه اقتصاد از خانواده هایمان آغاز خواهیم کرد.

استکبار ستیزی ، توجه و شناخت همه جانبه دشمنانی است که ده‌ها سال است برای سرنگونی و شکست انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری که در فرمایشات خود " از دولت جبار و متجاوز آمریکا بعنوان سردمدار استکبار جهانی یاد کردند و فرمودند: آمریکا و قدرتهای کوچک و بزرگ هم پیمان او به دلیل خصومت دیرینه و اصطکاک منافع خود با اسلام و یا هراس از آن، دشمن ایران اسلامی هستند" از مسئولین محترم خواستاریم ضمن هوشیاری کامل در اجرای برجام راه نفوذ دشمن را بسته ودست دشمن و هرگونه دخالت موذیانه او را از انقلاب اسلامی قطع نموده و در غیر این صورت با مشت گره کرده ملت ایران روبرو خواهندشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها