فرمانده سپاه کربلا در دیدار با اعضای ستادی بسیج جامعه زنان:

اقدام و عمل بسیج در اقتصاد مقاومتی باعث خرسندی حضرت فاطمه زهرا (س) است

در سالی که ابتدا و انتهای آن بنام میلاد بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا(س) مزین است جامعه بسیج زنان با اقدام و عمل در تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی خرسندی صدیقه طاهره را رقم زنند.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۵۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱



 خبرگزاری بسیج مازندران،  فرمانده سپاه کربلا در دیدار با اعضای ستادی بسیج جامعه زنان مازندران  به مناسبت هفته گرامی داشت مقام زن و مادر  گفت:  در سالی که مقام عظمای ولایت تاکید بر اقدام  و عمل در اقتصاد مقاومتی دارد، شرایط و اقتضای زمانه به گونه ای است که باید ضمن اقدام  و عمل در جهاد اقتصادی، رویکرد فرهنگی و سیاسی را لحاظ  کرد.
 سردار محمد حسین بابایی  افزود: نقش مشارکتی زنان در ایجاد اقتصاد مقاومتی بسیار موثر و با اهمیت است لکن  اقتصاد مقاومتی که در واقع اقتصاد خرد و خانگی هم نام دارد با رهبری ، مدیریت، مجاهدت و تلاش بانوان خانه میسر بوده و به نتایج مطلوب می رسد.
فرمانده سپاه کربلا راه اندازی جنگ اقتصادی، نابود ساختن جامعه اسلامی، ایجاد خستگی و دلزدگی نسبت به نظام را از اهداف دشمن دانست و بیان کرد: هنر اردوهای جهادی و بسیج  با همراه کردن جوانان و مردم جامعه در مسیر  عملی پیشرفت اقتصادی،  سیاسی و فرهنگ اسلامی  و تبیین آن مشخص می شود و این کار ارزشمند و اثر گذار است.
سردار بابایی اولین اقدام  بسیج جامعه زنان را در اقتصاد مقاومتی تبیین، تفهیم و توجیه خواند و ادامه داد: اگر اقتصاد مقاومتی بخوبی تبیین نشود  در واقع ضد اقتصاد مقاومتی عمل خواهد شد و شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که توسط دولت در سطح کشور بوجود آمد که این یک آسیب و معضل می باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: اگر ملت، دولت و مسئولین نظام بتوانند در مسئله  اقتصاد کار درست، بجا و متقن انجام دهند امید می رود در مسائلی مثل مسئله اجتماعی و آسیب اجتماعی که موضوع مهمی است،  و یا مثل مسئله اخلاقی و فرهنگی هم تاثیر گذار باشند.
سردار بابایی فرصت و تهدید را دو مقوله مهم در اقتصاد و موضوعات جامعه دانست و گفت: هنر بسیج به گونه ای است که تهدید را به فرصت تبدیل کرده و از آن به طرز شایسته ای استفاده بکند زیرا اگر این امر محقق نشود دشمن از آن استفاده خواهد برد.
 فرمانده سپاه کربلا افزود: در جامعه ای که به محرومین کمک نشود رحمت و برکت خدا هم از آن دور خواهد شد و جامعه در معرض تهدید و فساد قرار خواهد گرفت و مردم آن جامعه هم  در انجام خواسته متولیان بی توجه خواهند شد.



 


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها