مسئول بسیج جامعه زنان گفت: زن مسلمان ایرانی الگوی جهانی است که با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) در بیداری اسلامی زن امروز توانست الگوپذیری و نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۸۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: غرب در تلاش است تا پایه های هویت زن در ابعاد مختلف از هم پاشیده شده و هویت زن مسلمان با الگوگیری از زن غربی بی هویت به اضمحلال کشیده شود.

وی با اشاره به اینکه با فروپاشی هویت زن مسلمان، ارکان خانواده خدشه دار می شود بیان داشت: انقلاب اسلامی همواره احیاگر زن بوده و این انقلاب بود که پیام اسلام عزیز که پیام نصرت الهی است را منعکس کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: اسلام، کرامت و شخصیت والایی را برای زنان رقم زده و شأن بالایی برای زنان مسلمان قائل است.

اصلانی با اشاره به بانوان شهید در هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما 7 هزار شهید داده ایم زنانی همچون شهید طیبه واعظی، فاطمه جعفریان را در جنگ هشت سال دفاع مقدس از دست داده ایم .

وی با بیان اینکه زن ایران اسلامی الگوی زن در عالم است ادامه داد: الگوی غربی صرفاً ابزاری برای گسترش برهنگی است اما ایشان می فرمایند زن مسلمان ایرانی الگوی جهانی است که با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) در بیداری اسلامی زن امروز توانست الگوپذیری و نقش آفرینی کند.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: امروز زن مسلمان بسیار تأثیرگزار است زنان سوری،بحرینی، یمنی، لبنانی در کنار فرزندان خود با حفظ حدود الهی یعنی حجاب و پوشش کامل نشان می دهند که این الگو می تواند الهام بخش باشد و حتی زنان غیر مسلمان را هم تحت تأثیر قرار دهد.


ارسال نظرات