معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل گفت: هفت هزار و 500 نفر در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۱۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل اظهار داشت: این تعداد در قالب 10 کمیته زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

وی تأکید کرد: کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، شامل خدمات حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی امنیتی ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، خدمات اسکان و رفاه، اطلاع رسانی تبلیغات و امور فرهنگی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی سلامت و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار و همچنین برنامه ریزی و آمار است.

صادقی افزود: چهارمحال و بختياري یکی از مهمترین قطب های گردشگري كشور بوده و دارای قابليت هاي زيادي در زمینه های تاريخي، فرهنگي، صنايع دستي، سوغات محلی، طبيعت گردي و اكوتوريسم است.

وی تصریح کرد: همزمان با نوروز سال جاری، ضریب اشغال تخت در تمامی اقامتگاه های چهارمحال و بختیاری از سوی مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان اشغال شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل بیان داشت: 11 هتل، هفت مهمانپذیر، سه هتل آپارتمان، 52 خانه مسافر و اقامتگاه، 50 کمپ و باغ گردشگری، حدود یک هزار مدرسه و 45 واحد اقامتی ظرفیت اسکان روزانه 21 هزار و 620 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری را ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: همزمان با نوروز سال جاری، شش مرکز اطلاع رسانی و رزرواسیون دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، به منظور ساماندهی اسکان مسافران نوروزی در این استان فعال است.

صادقی عنوان داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، به منظور ارائه هرگونه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی، آمادگی لازم را دارد.

افزوده می شود، ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری از 28 اسفند 1394 تا 15 فروردین 1395 در سطح استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کند.
ارسال نظرات