باحضور پرشور بانوان جشن میلاد کوثر در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۱۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری از شاهرود، جشن میلاد کوثر در شاهرود با برنامه های شاد و مفرح برگزار شد به تمام کودکان زیر ده سال و کسانی که نام مبارک و القاب فاطمه را داشتند هدایایی اهدا شد.
فرمانده سپاه شاهرود سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در حاشیه جشن بزرگ میلاد کوثر اظهار داشت: گرامیداشت هفته زن و مادر همزمان با ولادت حضزت زهرا(س) به دین سبب است که ما بدانیم برای زندگی خود الگو داریم و باید از انها تبعیت کنیم.

وی افزود: فرهنگ فاطمی برای همه اعصار و انسانها الگویی بزرگ و مهم است و باید در جهت ترویج و بسط ان همه تلاش کنیم و برگزاری این برنامه ها در این راستاست تا شعائر اسلامی بزرگ و گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه شاهرود گفت: دشمن در جنگ نرم خود تلاش دارد ما را از دین و اعتقاداتمان جدا کند و الگوهای کاذب و مادي را جايگزین نماید و باید مراقب بود و توطيه دشمن را خنثي کرد.

دامغاني افزود: زنان جامعه ما امروز مورد هجمه دشمن هستند و بايد مراقب باشند و در مسير فرهنگ فاطمی حرکت کنند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: باید با توجه به خواست رهبری حرکت و با همدلی وهمزبانی دولت و ملت در تحقق این امر تلاش نماییم چرا که دشمن تلاش خود را متمرکز بر اقتصاد کرده و باید همه هوشیار باشیم تا دشمن به اهداف خود در تسلیم نظام مانند گذشته ناكام بماند.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: رهبري تحركات دشمن داخل و خارج را حكيمانه رصد مي كند و همين امر سبب ناكامي آنهاست، بايد از ولايت تبعيت و مروج عملي فرامين ايشان باشيم.

در این مراسم مولودی خوانی اجرای تاتر و مسابقه فرهنگی اجرا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها