پیام مشترک سردار نقدی و وزیر ورزش به خانواده شهدای ورزشکار حصار
درود بر آن عزیز که با ترجیح درخشش در میدان دفاع از ارزش‌ها و مبارزه با ظلم و بیداد بر کسب افتخارات ورزشی قهرمان جاودانه ملت ایران شد، سلام بر قهرمانانی که مدالشان پلاکشان شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۵۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام نوروز که در روستای حصار شازند برگزار شد از سوی سردار نقدی، رئیس بسیج مستضعفین و گودرزی وزیر ورزش و جوانان با اهداء لوح از سه خانواده شهید ورزشکار این روستا تجلیل شد.

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

قهرمانان المپیک عشق و ایثار

سلام بر قهرمانانی که مدالشان پلاکشان شد

و سلام و تحیات الهی بر شما خانواده بزرگوار شهید

مفتخریم که یاد و نام آن شهیدوالامقام زینت بخش اولین کنگره شهدای ورزش کشور "قهرمانان المپیک عشق و ایثار" است.

درود بر آن عزیز که با ترجیح درخشش در میدان دفاع از ارزش‌ها و مبارزه با ظلم و بیداد بر کسب افتخارات ورزشی قهرمان جاودانه ملت ایران شد.

و با درود بی‌کران بر شما خانواده معظم شهید والامقام که در عصر نورانی نظام مبتنی بر قرآن و ولایت فقیه افتخار علمداری پرچم سرخ ولایت و پیام رسانی باریافتگان کربلای عشق را از آن خود ساخته‌اید و با افتخارآفرینی، بصیرت و استقامت در پیمودن راه شهیدان، که همان پیروی عاشقانه از خط امام(ره) و رهبری هوشمندانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، الگوی رهروان صراط مستقیم گشته‌اید.

این لوح افتخار به پاس این اخلاص و ایثار تقدیم می‌گردد.

خداوند سبحان را شاکریم که توفیق قدردانی از مجاهدان فی سبیل‌الله که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با ایثار جان، امنیت، آرامش و پیشرفت را برای ما به ارمغان آوردند و باعث سربلندی، عرت ابدی، افتخار و مباهات ملت شریف ایران شدند را نصیب ما فرمود.

از پروردگار متعال، علو درجات برای آن شهید گرانقدر و اجری عظیم برای شما خانواده معظم شهید والامقام را خواستاریم.

ارسال نظرات