سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: 600 نفر از آتش‌نشانان در 250 نقطه مشخص شده حضور دارند تا در هنگام حوادث بتوانند به موقع امداد رسانی کنند.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۰۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلال ملکی، درباره آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در روز 13 فروردین (روز طبیعت) اظهارداشت: با توجه به حضور شهروندان در طبیعت، 121 ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل است.

وی افزود: آتش نشانان در 250 نقطه شهر تهران از جمله بوستان‌ها و حریم‌ها مستقر شده‌اند و 250 دستگاه خودرو و موتور سیکلت آتش‌نشانی نیز در محل‌های مشخص شده مستقر شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: 600 نفر از آتش‌نشانان در نقاط مشخص شده حضور دارند تا در هنگام حوادث بتوانند به موقع امداد رسانی کنند.

ملکی افزود: شهروندان در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه 125 و یا اکیپ‌های آتش‌نشانی مستقر شده اعلام کنند.

ملکی تاکید کرد: شهروندان برای حضور در طبیعت، بوستان‌ها و جنگل‌های مشخص شده را انتخاب کنند و از حضور در زمین‌های زراعی و کشت‌زارها بپرهیزند.

وی تاکید کرد: متأسفانه در این روز شاهد عدم رعایت نکات راهنمایی و رانندگی هستیم و خودروها در چند لایه پارک می‌شوند که این اقدام موجب کند شدن خدمات‌رسانی در هنگام حادثه است لذا تقاضا می‌شود خودروها به صورت منظم پارک شوند.

ارسال نظرات