خبرگزاری بسیج: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه خوارزمی در آیین جشن کوثر مراغه گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای یک زن مومنه و مسلمان است.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۰۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیر ابراهیمی، با بیان اینکه عبادت، خانه داری و تربیت فرزند از مهم ترین ویژگی های بازر حضرت فاطمه (س) است افزود: امروزه جامعه باید در این راستا ترتبیت شده و زنان و مادران ما باید از این الگوها پیروی کنند .
وی اظهار کرد: ولایت مداری و پیرو خط علوی بودن نیز از دیگر ویژگی هایی است که به جز زنان مردان جامعه نیز در این راستا باید از آن حضرت پیروی کنند.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه خوارزمی ادامه داد: اسلام سعادت جامعه را در گرو برابری زن و مرد می داند و برای این سعادت هر دو باید از آموزه هایی اسلامی مثل زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) الگو بگیرند
حجت الاسلام ابراهیم زاده در ادامه سخنان خود به ولادت حضرت امام اشاره کرد افزود: تولد امام خمینی(ره) مصادف شده با ولادت بانوی دوعالم که این مصادف نعمت و برکتی برای انقلاب اسلامی ایران است .
وی خاطر نشان کرد: تبعیت از قرآن و عترت، منش علوی و رفتار رسول الله از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) بوده که نشأت گرفته از تربیت خانوادگی و اهمیت دادن به آموزه های اسلامی بوده است .
فرمانده سپاه مراغه نیز در این آیین با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(س) برای همه درس است گفت: عظمت مقام معنوی حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها را کسی نمی تواند درک کند چون شناخت این مقام در حد توان انسان های عادی نیست .
رضا سامی افزود: فاطمه زهرا(س) در همه زمینه ها الگو و اسوه می باشند و باید همگان و بخصوص زنان و بانوان از ایشان الگو بگیرند .
وی با بیان گوشه هایی از زندگی و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) به نقش ایشان در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها اشاره و بیان کرد: حضرت زهرا(س) در ولایت مداری و تبعیت از ولایت همتا نداشت .
سامی در ادامه به نامگذاری ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن و مادرهم اشاره کرد و افزود: این نام گزاری به خاطر شناخت مقام و منزلت زن در جامعه و شناخت بهتر سیره حضرت فاطمه الزهرا (س) بوده است .
جشن میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان سپاه مراغه در محل مجمتمع ورزشی تحتی مراغه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها