فرماندار لاهیجان گفت: مراسم سی امین سالگرد شهادت حاج شیخ ابوالحسن کریمی طبق رسوم هر ساله در روز سیزدهم فروردین ماه جاری در مسجد جامع لاهیجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۲۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

مهندس کاظم کسرایی در جلسه تمهید مقدمات برگزاری یادواره شهدای شهرستان لاهیجان، ضمن تبریک سال نو  و دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، از کلیه  مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان  خواست ضمن پاسداشت شعار امسال در راستای عمل و اقدام به برنامه ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای لاهیجان در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید استان برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به برگزاری نخستین کنگره عظیم شهدای استان در اردیبهشت ماه جاری، شاهد آن هستیم که حال و هوای استان گیلان از هم اکنون معطر به نام شهدا گردیده و در لاهیجان نیز یادواره شهدا در روز پنجشنبه، 9 اردیبهشت 95 در مسجد جامع  این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: مراسم سی امین سالگرد شهادت حاج شیخ ابوالحسن کریمی طبق رسوم هر ساله در روز سیزدهم فروردین ماه جاری در مسجد جامع لاهیجان برگزار خواهد شد. امیدواریم  این مراسم امسال نیز با شکوه بیشتر برگزار گردد.

ارسال نظرات