شهردار نمین از پاکسازی جنگل فندقلو برای استقبال از میهمانان روز 13 بدر با عنوان «طبیعت سطل زباله نیست» خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۵۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، مرتضی مقدم در جلسه هماهنگی این برنامه گفت: برنامه با همکاری شهرداری نمین، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و انجمن مهر امید در روز 12 فروردین اجرا می شود تا روز 13 بدر میزبان شایسته ای برای طبیعت دوستان باشیم.

وی با بیان اینکه روز 12 فروردین ماه از ساعت 11 تا 15 این برنامه با حضور زحمت کشان شهرداری نمین، برخی مسئولان، اعضای انجمن مهر امید و مردم طبیعت دوست اجرا می شود، ادامه داد: جمع آوری زباله آن هم یک روز قبل از 13 بدر برای پاکیزه سازی محیط است تا مسافران اوقات خوشی را در 13 بدر داشته باشند.

شهردار نمین با اشاره به اینکه برنامه محدود به روز 12 فروردین نخواهد بود، اضافه کرد: در روز 13 فروردین هم برنامه های برای اجرا در جنگل فندقلو تدارک دیده شده است.

مقدم با بیان اینکه روز 13 بدر کیسه زباله بین مردم ورودی به جنگل فندقلو توزیع می شود، ادامه داد: تراکت هایی در مورد مدت زمان تجزیه برخی زباله ها و همچنین در مورد عدم رهاسازی زباله در طبیعت بین مردم توزیع خواهد شد.

وی افزود: تلاش ما بر این است که با اگاهسازی و ایجاد حساسیت میزان زباله رهاشده در طبیعت و جنگل فندقلو را کاهش بدهیم که این کار با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و انجمن مهر امید انجام خواهد شد.

شهردار نمین با بیان اینکه برنامه «طبیعت سطل زباله نیست» با شعار دوستدار طبیعت باشیم، اجرا می شود، گفت: این برنامه گامی در راستای حساسیت زایی مردم برای طبیعت دوستی است.

ارسال نظرات