خبرهای داغ:
از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت 17:30 در ورزشگاه دستگردی تهران، تراکتورسازی تبریز میهمان سایپای این کلانشهر بود که در پایان تراکتورسازی با نتیجه 1 بر صفر به برتری رسید.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۵۹
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تراکتورسازی در شرایطی به مصاف سایپا تهران می رفت که در بازی هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، موفق شده بود فولاد خوزستان را شکست دهد.

سایپا تهران هم با هدایت مجید جلالی که پس از برکنار شدن از سرمربی گری تراکتورسازی هنوز موفق به شکست تیم سابق خود نشده است، آمده بود تا طلسم نبردن تراکتورسازی را بشکند.

دقیقه 14 آگوستو سزار(بازیکن خارجی تراکتورسازی) روی پاس سعید آقایی فرصت تهدید دروازه سایپا را داشت ولی شوت این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 18 ، شاهین ثاقبی روی پاس سروش رفیعی و اشتباه مدافعان و دروازه بان سایپا(حامد فلاح زاده) با یک بغل پای ساده، توپ را وارد دروازه کرد تا نتیجه 1 بر صفر به سود میهمان شود.

دقیقه 23 ثاقبی یکبار دیگر می توانست دروازه حریف را باز کند که ضربه این بازیکن را دروازه بان سایپا با واکنش مناسب خود به کرنر فرستاد.

دقیقه 37 بختیار رحمانی در موقعیتی مناسب و تک به تک با دروازه بان سایپا قرار گرفت که نتوانست از این فرصت پیش آمده استفاده کند و دروازه بان حریف توپ را با واکنش مناسب خود کنترل کرد.

دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه نخست، غلامرضا رضایی روی سردرگمی مدافعان تراکتورسازی فرصت به تساوی کشاندن این بازی را داشت که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

نیمه نخست با نتیجه 1 بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

دقیقه 52 مهدی ترابی(بازیکن سایپا) نزدیک بود از روی نقطه کرنر دروازه محمدرضا اخباری(دروازه بان تراکتورسازی) را باز کند که این دروازه بان با واکنشی مناسب، توپ را دفع کرد.

دقیقه 56 تراکتورسازان توسط فرزاد حاتمی به گل رسیدند که این گل از سوی داور بازی(محسن ترکی)، آفساید اعلام شد.

دقیقه 69 روی خروج اشتباه دروازه بان سایپا، رحمانی فرصت گلزنی داشت که ضربه این بازیکن با برخورد به خود دروازه بان، راهی به دروازه باز نکرد.

دقیقه 77 روی پاس رحمانی، ثاقبی درون محوطه جریمه حریف می توانست تراکتورسازی را به گل دوم برساند که شوت این بازیکن با واکنش مناسب فلاح زاده دفع شد.


در نهایت این بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود تراکتورسازی تبریز به پایان رسید تا این تیم، هم امتیاز با ذوب آهن اصفهان(38 امتیاز) و تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده پنجم جدول جای گیرد.

سایپا تهران نیز با شکست در این بازی، با 35 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی امروز نمایندگان تبریزی لیگ برتر، گسترش فولاد تبریز موفق شد در زمین خودی، ذوب آهن اصفهان را 4 بر 3 شکست دهد.

ارسال نظرات